Advanced Combat Clan
0
Zaterdag 19 Augustus 2017, 00:00:33 *
Welkom op het [ACC] forum! Meld je aan of registreer je.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Minimalisatie: Onze gameservers zijn offline, vaste activiteiten staan in de ijskast. Lees nu de aankondiging!
 
Pagina's: [1]   Omlaag
 Print 
AuteurTopic: The MoH challenge  (gelezen 2095 keer)
0 geregistreerde leden en 1 bezoeker bekijken dit topic.
BlackHole
Founder
Leader

Offline Offline

Berichten: 2.993


Mr. Blackovitch

dvdgiessen
WWW
« Gepost op: Zondag 25 Oktober 2009, 01:26:49 »

Laten we eerlijk zijn: het is lang geleden dat we MoH in teamverband gespeeld hebben. Te lang.

Daarom stel ik voor: laten we eens kijken wat we er nou eigenlijk nog van kunnen. Want MoH is en blijft natuurlijk wel een van de ultieme tests voor je skill. Het is niet voor niets een van de best gewaardeerde WOII shooters ooit. En onze originele clangame.

Het voorstel is: laten we gewoon weer eens afspreken om met z'n allen een paar potjes te spelen. Niet alleen de [ACC] members, maar alle gamers uit 't goeie ouwe tijdperk. Denk aan de vele clans in MoH, die nu allemaal veel inactiever zijn geworden. Verspreid het woord, link mensen naar dit topic, en misschien kunnen we weer eens wat leuke dingen organiseren in MoH. Want MoH is nog steeds een geweldige game. Het enige gemis is een groot aantal Nederlandstalige spelers, maar dan moeten we gewoon een keer iets afspreken.

Ideeën? Reageer gewoon ff.
Speel je eigenlijk nauwelijks meer MoH, maar wil je het zeker wel oppakken als de oude bekenden ook weer meedoen? Sure, laat weten dat je erbij bent. Zoals we bij [ACC] zeggen: community is alles. Voeg elkaar gewoon eens toe als vrienden op Xfire, spreek eens af om een potje te knallen, klets er gewoon op los op forums of msn... misschien organiseer je nog eens een LAN.

Laten we als MoH spelers met elkaar in contact blijven, zodat we als een grote familie samen kunnen spelen.

Ik gooi het balletje op, aan jullie of je het wilt vangen. Ik ga het niet organiseren, want dat houdt in dat ik hard werk en uiteindelijk niemand komt. Ga eerst zelf maar brainstormen, ik lever de materialen wel.
« Laatste verandering: Zondag 25 Oktober 2009, 01:32:03 door BlackHole » Gelogd

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
Zupalicious
Staff

Offline Offline

Berichten: 730


╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

zupalicious
« Antwoord #1 Gepost op: Zondag 25 Oktober 2009, 19:20:52 »

Ik doe uiteraard mee: MoH staat nog steeds paraat op mijn pc.
Gelogd
RefleX
Staff

Offline Offline

Berichten: 1.686


One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #2 Gepost op: Zondag 25 Oktober 2009, 20:50:51 »

Ik heb een probleempje met moh... ik kan em nu niet installeren, maar ook niet deinstalleren, en ook niet spelen...dus ik kan helaas niet meedoen
Gelogd


Xfire: styleofkilling
MSN: spk@live.nl
Juniorissimo
Ex-(staff)member
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 1.963

|Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|


WWW
« Antwoord #3 Gepost op: Zaterdag 5 December 2009, 00:05:14 »

wel ik heb MoH geinstalleerd (nu), maar SMS werkt niet echt goed op mn comp nu (mssch iets te maken met 64-bit) hier heb ik (met debugmode) de foutmelding.

Microsoft.NET Framework ([ACC]ModPack) Error
See the end of this message for details on invoking
just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.

************** Exception Text **************
System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.
   at ACC_SelectableModSystem.frmMain.frmMain_Load(Object sender, EventArgs e)
   at System.EventHandler.Invoke(Object sender, EventArgs e)
   at System.Windows.Forms.Form.OnLoad(EventArgs e)
   at System.Windows.Forms.Control.CreateControl(Boolean fIgnoreVisible)
   at System.Windows.Forms.Control.CreateControl()
   at System.Windows.Forms.Control.WmShowWindow(Message& m)
   at System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)


************** Loaded Assemblies **************
mscorlib
    Assembly Version: 2.0.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.4927 (NetFXspW7.050727-4900)
    CodeBase: file:///C:/Windows/Microsoft.NET/Framework64/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
ACC_SelectableModSystem
    Assembly Version: 1.0.5.0
    Win32 Version: 1.0.0.0
    CodeBase: file:///C:/Program%20Files%20(x86)/EA%20GAMES/MOHAA/mainta/ACC_SelectableModSystem.exe
----------------------------------------
Microsoft.VisualBasic
    Assembly Version: 8.0.0.0
    Win32 Version: 8.0.50727.4927 (NetFXspW7.050727-4900)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/Microsoft.VisualBasic/8.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/Microsoft.VisualBasic.dll
----------------------------------------
System
    Assembly Version: 2.0.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.4927 (NetFXspW7.050727-4900)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
System.Windows.Forms
    Assembly Version: 2.0.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.4927 (NetFXspW7.050727-4900)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
----------------------------------------
System.Drawing
    Assembly Version: 2.0.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.4927 (NetFXspW7.050727-4900)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
----------------------------------------
System.Runtime.Remoting
    Assembly Version: 2.0.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.4927 (NetFXspW7.050727-4900)
    CodeBase: file:///C:/Windows/assembly/GAC_MSIL/System.Runtime.Remoting/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Runtime.Remoting.dll
----------------------------------------

************** JIT Debugging **************
To enable just-in-time (JIT) debugging, the .config file for this
application or computer (machine.config) must have the
jitDebugging value set in the system.windows.forms section.
The application must also be compiled with debugging
enabled.

For example:

<configuration>
    <system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

When JIT debugging is enabled, any unhandled exception
will be sent to the JIT debugger registered on the computer
rather than be handled by this dialog box.
Gelogd
BlackHole
Founder
Leader

Offline Offline

Berichten: 2.993


Mr. Blackovitch

dvdgiessen
WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Zaterdag 5 December 2009, 01:38:53 »

Ja, dat is een probleem doordat jij 64bit draait.
Gelogd

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
Pagina's: [1]   Omhoog
 Print 
 
Ga naar: 

Back To Top