Advanced Combat Clan
0
Vrijdag 29 Maart 2024, 11:52:09 *
Welkom op het [ACC] forum! Meld je aan of registreer je.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Hij heeft een snellere glasvezelverbinding en onze licentie is vernieuwd: join nu direct onze TeamSpeak 3 server!
 
Pagina's: [1]   Omlaag
 Print 
AuteurTopic: koninginnendag  (gelezen 5024 keer)
0 geregistreerde leden en 1 bezoeker bekijken dit topic.
Zupalicious
Staff

Offline Offline

Berichten: 730


╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

zupalicious
« Gepost op: Donderdag 30 April 2009, 23:16:06 »

ghmm zieke kerel... zo hulpelose mensen omrijde hoe kunde da doen. en gij kunt als die mense er nix tege doen he
Gelogd
Juniorissimo
Ex-(staff)member
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 1.963

|Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Vrijdag 1 Mei 2009, 09:17:56 »

ghmm zieke kerel... zo hulpelose mensen omrijde hoe kunde da doen. en gij kunt als die mense er nix tege doen he
tja als ge een beteke ziek zijt in oune kop, plant ge natuurlijk zoiet maar ik begrijp ook nie hoe ge op zo'n dinge kunt komme!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!ZIEKELIJK!!!!!!!!!!!!
Gelogd
RefleX
Staff

Offline Offline

Berichten: 1.686


One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #2 Gepost op: Vrijdag 1 Mei 2009, 12:27:27 »

kenne jullie in belgie de koninginnedag? lol wist ik niet, ik d8 ik zal er maar niet op dit forum over praten aangezien de helft belgen zijn xD..maar goed, blijkbaar kenne jullie het en jullie wete van het nieuws af (niet zo vreemd eigluk, was wereldwijd)

hier nog eens de beelden:
https://www.youtube.com/watch?v=E9PjEtzjpEU   watch in HQ, natuurlijk ben je niet verplicht de volle 10 minuten af te kijken

die gast bleek trouwens geen criminele achtergrond te hebben, staat niet in het register bij de politie / veiligheidsdiensten vermeld, en ze hadden ook mensen ondervraagd die wonen bij zijn buurt... volgens hen ook geen persoon waarvan je zou verwachten dat het iets kwaads heeft, maar goed mensen kunnen doordraaien...
Gelogd


Xfire: styleofkilling
MSN: spk@live.nl
BlackHole
Founder
Leader

Offline Offline

Berichten: 2.993


Mr. Blackovitch

dvdgiessen
WWW
« Antwoord #3 Gepost op: Vrijdag 1 Mei 2009, 12:44:12 »

Idd, het is wereldwijd in het nieuws geweest. Voor de echte Nederlander geld dit natuurlijk als een aanslag tijdens een nationale feestdag... :O

Echt ernstig dat er mensen zijn die dit soort dingen doen. Het gaat steeds verder achteruit met de wereld...
Gelogd

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
Alcazar
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 88


[ACC] Pwned hard...

pimemmen
« Antwoord #4 Gepost op: Zaterdag 2 Mei 2009, 11:55:41 »

idd... die mongol (sorry) die heeft een aanslag op de koningin gedaan maar ook op de LOL!!! EN WIE AAN DE LOL KOMT DIE GAAT ERAAN!
Gelogd

Ik own:)
Pagina's: [1]   Omhoog
 Print 
 
Ga naar: 

Back To Top