Advanced Combat Clan
0
Zaterdag 18 November 2017, 23:41:13 *
Welkom op het [ACC] forum! Meld je aan of registreer je.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: ACC is altijd op zoek naar nieuwe recruits. Ken jij een enthousiaste gamer die best wel in ons team zou passen? Laat hem/haar weten waar ons te vinden!

Pagina's: 1 [2]   Omlaag
 Print 
AuteurTopic: MW2 is er, als je weet waar je moet zoeken  (gelezen 7247 keer)
0 geregistreerde leden en 1 bezoeker bekijken dit topic.
RefleX
Staff

One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #15 Gepost op: Zondag 15 November 2009, 14:15:45 »

Yeah, ben het op een aantal punten wel met je eens. De singleplayer is idd erg kort, je hebt em in een halve dag uitgespeeld. Voor het vinden van alle EI's ben je wel meer tijd kwijt, maar met een beetje opletten heb je toch al de helft te pakken tijdens de eerste keer.

Het is kort, maar wel (in mijn mening) krachtig. Het verhaal is enorm goed. Shoot-outs worden goed afgewisseld met emotionele momenten.

De besturing is idd niet zo fijn ingesteld standaard, maar gelukkig kunnen we nog wel binds wijzigen. En het ontbreken van lean is dodelijk irritant. Dan heb ik toch veel liever een andere game. Al was 't maar op zn SWAT's, dat je alleen kan leanen als je stilstaat.

Besturing heb ik helemaal aangepast aan m'n cod4 settings. Maar de lean is inderdaad irritant. Ik druk nu nog steeds automatisch op de lean-toetsen al weet ik dat het geen nut heeft.

Boring zou ik 't daartegen niet noemen... 't heeft een verdraaid goed verhaal. Maar dat volg je natuurlijk niet in een demo, dus daar kan 't ook aan liggen.

Idd, zoals ik al zei, het is kort en krachtig. Het verhaal is enorm goed. Shoot-outs worden goed afgewisseld met emotionele momenten.

Kopen ga ik em ook niet, of ze moeten met heel erg overtuigende argumenten komen (dedi servers, betere opties, geen IWnet, mods (voor betere/nieuw gametypes, maps, weapons, etc) en nog een lagere prijs ^^)

Lol nog lagere prijs? xD Ik vind 45 euro bij de Media Markt toch een knaller! Cod4 kostte me daarentegen 60 euro.

Sprint is overigens niet irritant, alleen een kwestie van wennen. Veel games hebben het in deze tijd. Je hoeft 't niet te gebruiken, maar het is wel vaak handig als je snel ergens moet wezen.

Sprint is een van de allerhandigste functies in Call of Duty. Je kan snel wegkomen als je wordt beschoten en je kan snel ergens heen. Ik vind niet dat sprint "wennen" is voor mij... m'n eerste kennismaking met de sprint in Call of Duty 2 verliep vlekkeloos.  Smiley

Xfire: styleofkilling
MSN: spk@live.nl
BlackHole
Founder
Leader

Mr. Blackovitch

dvdgiessen
« Antwoord #16 Gepost op: Zondag 15 November 2009, 15:25:12 »

Quote eens leesbaar. Tongue

Yeah, verhaal is idd krachtig, en ik ben nu zeker wel benieuwd hoe 't gaat aflopen...

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
RefleX
Staff

One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #17 Gepost op: Zondag 15 November 2009, 16:38:05 »

Haha pas als je het einde heb meegemaakt weet je hoe krachtig het is

BlackHole
Founder
Leader

Mr. Blackovitch

dvdgiessen
« Antwoord #18 Gepost op: Zondag 15 November 2009, 16:46:06 »

Nee, ik heb het spel allang uit he. Ben alleen benieuwd wat IW hier verder mee gaat doen. Tongue

BlackHole
Founder
Leader

Mr. Blackovitch

dvdgiessen
« Antwoord #19 Gepost op: Maandag 16 November 2009, 21:57:27 »

Blackie zit ook niet stil. Heb een nieuwe versie gemaakt van mn installer. Te vinden op http://www.mininova.org/tor/3156611.

Deze bevat een aantal leuke nieuwe toevoegingen, waarvan de belangrijkste hacks voor de MP zijn: ook met een illegale versie kan je nu prima online spelen. Zowel CO-OP als gewoon multiplayer werkt perfect.
Ik heb nog niet getest of het legale users in de problemen brengt als je met hen samen Special Ops of een Playlist maakt... dus houdt je in.

De disclaimer is duidelijk: het gebruik van deze installer is VOLLEDIG OP EIGEN RISICO! Ik ben geenzins aansprakelijk voor eventuele gevolgen!

Heb je de oude versie al geïnstalleerd, dan kan je simpelweg alle bestanden uit de Files-map kopieren naar je MW2 map. Maak vervolgens de juiste snelkoppelingen aan, en je kunt spelen. Smiley

Zie voor meer details de beschrijving op Mininova.

Vragen of gewoon ff zin om wat Special Ops te spelen? Contact me. Wink

BlackHole
Founder
Leader

Mr. Blackovitch

dvdgiessen
« Antwoord #20 Gepost op: Zaterdag 21 November 2009, 19:01:10 »

For some reason heeft Mininova mn torrent verwijderd. Msschien een takedown-request gekregen?
Anyway, hij is nog steeds te vinden op andere portals zoals isoHunt.

BlackHole
Founder
Leader

Mr. Blackovitch

dvdgiessen
« Antwoord #21 Gepost op: Maandag 4 Januari 2010, 21:37:03 »

Natuurlijk zit ik ook niet stil.

Op dit moment is het weer even mogelijk om cracked de MP te spelen. Binnen korte tijd krijgen we natuurlijk de nieuwe loader en dedicated servers, maar tot die tijd leven mensen zich uit met de Zero Gear methode.

Omdat ik natuurlijk zelf al een crack had liggen, was het niet zoveel moeite om deze te updaten zodat je ook weer prima MW2 kan spelen.

Hiervoor moet je de game al via mijn oude installer geinstalleerd hebben.
Ik was nu te lui om hier een nieuwe installer voor te maken, dus het alles moet handmatig gebeuren:

Black's Update Pack

Zie de comments in het bestand voor details. Of, even een snelle vertaling:
  • Als je het nog niet hebt: download en installeer Steam
  • Download de Zero Gear Demo in Steam
  • Sluit Steam af, en als je een cracked Steam hebt: schakel de crack uit
  • Kopieer je hele MW2-map naar Steam/steamapps/common
  • Hernoem de map naar "call of duty modern warfare 2"
  • Download de Update Pack
  • Pak de hele Update Pack uit in je Steam-map, en vervang alles waar om gevraagt wordt
  • Start Steam weer op, en open nu Zero Gear
  • Kies wat je wilt spelen en ga knallen!
  • En voeg mij ff toe als vriend op Steam: acc_blackhole

Uiteraard geld ook hier weer: het gebruik van deze update pack is VOLLEDIG OP EIGEN RISICO! Ik ben geenzins aansprakelijk voor eventuele gevolgen!

Suc6 ermee, misschien binnenkort eens een potje online spelen?
RefleX: binnen korte tijd worden dedicated servers mogelijk, dus reken er maar op dat wij dan ook een paar potjes zullen knallen. ^^

Zupalicious
Staff

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

zupalicious
« Antwoord #22 Gepost op: Maandag 4 Januari 2010, 21:44:10 »

eens uitprobere

edit: Het werkt vlekkeloos, respect @ black!
« Laatste verandering: Maandag 4 Januari 2010, 23:03:38 door Zupalicious » Gelogd
RefleX
Staff

One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #23 Gepost op: Dinsdag 5 Januari 2010, 00:07:57 »

Uiteraar heb ik ook Steam: ACCRefleX

Maar MW2 zal ik helaas niet met jullie kunne spele, totdat de dedi servers uit zijn.

Zupalicious
Staff

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

zupalicious
« Antwoord #24 Gepost op: Dinsdag 5 Januari 2010, 00:22:17 »

reflec, wel he xd heel toevallgi zelfde server? xD, of party invite?
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
 Print 

Ga naar: 

Back To Top