Advanced Combat Clan
0
Vrijdag 29 Maart 2024, 08:46:11 *
Welkom op het [ACC] forum! Meld je aan of registreer je.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Hij heeft een snellere glasvezelverbinding en onze licentie is vernieuwd: join nu direct onze TeamSpeak 3 server!
 
Pagina's: [1]   Omlaag
 Print 
AuteurTopic: Klacht!!  (gelezen 11123 keer)
0 geregistreerde leden en 1 bezoeker bekijken dit topic.
Alcazar
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 88


[ACC] Pwned hard...

pimemmen
« Gepost op: Woensdag 24 Februari 2010, 15:25:21 »

Hallo allemaal, ik heb een klacht...

De klacht is: DJ- Junior respecteert mij niet... omdat ik te jong ben.. en hij luistert totaal niet... (en zegt dat ik niet tegen mijn verlies kan terwijl ik toen weg moest) en hij geeft nooit normaal antwoord.. stfu

En nog iets en dat is dat ik uit de clan ben geschopt terwijl ik een goede reden heb om een tag niet te dragen en paar keer de training te missen...
die redenen zijn: 1. We hebben geen chille server...  2. Als er training is met maar 4 mensen dan is er niks aan dus kom ik niet.. 3. ik heb pc tijd dus dan kan ik niet te lang.. 4. De trainingen ben ik zat want junior kan nog eeneens normaal hoi zeggen als ik join..

met vriendelijke groeten........

Pim/Alcazar..

PS: JUNIOR LUISTER IS EEN KEER!!!
Gelogd

Ik own:)
BlackHole
Founder
Leader

Offline Offline

Berichten: 2.993


Mr. Blackovitch

dvdgiessen
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Woensdag 24 Februari 2010, 16:58:24 »

Ik zal maar niet hier een lijst plaatsen van de klachten die ik zoal over jou gekregen heb. Ik heb alle conversaties tot nu toe doorgelezen, en ik zie geen enkel punt waarop Juni of iemand anders onredelijk tegen jou is geweest. Sterker nog, ik durf te stellen dat in alle gevallen jij degene was die zich onredelijk gedroeg.

Laten we wel wezen: de minimumleeftijd om lid te worden van [ACC] is 15 jaar. Alleen bij uitzondering worden leden onder de 15 jaar aangenomen, indien deze zich volwassen weten te gedragen, iets wat bij jou duidelijk niet het geval is.

Citaat van: Black
Alcazar,

Al enige tijd ben je lid geweest van de [ACC] Advanced Combat Clan. Toen je lid werd heb je akkoord moeten gaan met ons reglement. Nu zijn deze regels er niet voor niets, en als staffteam controleren we ook of iedereen zich aan deze regels houdt.

We hebben gekeken hoe jij je afgelopen tijd hebt opgesteld, hoe je speelde in games, of je meedeed tijdens trainingen en/of wedstrijden, en hoe actief je was in de clan. Helaas moesten we concluderen dat je niet voldeed aan de door [ACC] gestelde eisen, onder andere omdat je activiteit ver onder de maat lag, je niet aanwezig wenste te zijn bij trainingen en de clantag niet consistent droeg.

Bij deze ben je ontslagen als lid van de [ACC] Advanced Combat Clan. Je toegang tot de verschillende services van de clan zijn per direct afgesloten, op het forum heb je geen toegang meer tot de member-only gedeeltes en je hebt niet meer het recht om de [ACC]-tag te dragen.

We wensen je veel succes in je verdere gaming-toekomst en bij het eventueel vinden van een andere clan. Mocht je na enige tijd willen proberen om opnieuw lid te worden, omdat je denkt dat je nu wel aan de vereisten kan voldoen, staat het je altijd vrij om je nogmaals aan te melden.

Met vriendelijke groet,

[ACC]BlackHole (Leader)
blackhole@advancedcombatclan.nl
Citaat van: Alcazar
Als je je forum eventjes goed na kijkt zie je dat ik geen ACC tag gebruik omdat ik admin ben in wbw. Ik heb me daarbij aangesloten omdat [ACC] bijna niks doet. Pas geleden vroeg je me naar een training. Ik weigerde omdat alleen jij er toen op zat en 1 vs 1 noem ik geen echte training.

Met vriendelijk groet,

Alcazar, geen member omdat we toch niks doen.

PS: Als we iets gaan doen zeg het maar ik doe wel mee..
Citaat van: Black
Alcazar,

Deze situatie is al lange tijd aan de gang, en we hebben je hier al verschillende keren op aangesproken. We hebben al die tijd geprobeerd om je nog zoveel mogelijk bij de clan te betrekken, maar jij koos ervoor om dit niet te doen.

Je verwijst voor het niet dragen van de tag naar het forum. Ik heb dat natuurlijk al lang gelezen, maar de daar genoemde argumenten zijn bij verre niet voldoende. De regels stellen duidelijk: je moet de tag dragen. De argumenten die jij aandraagt om bij WBW hun tag te dragen, zijn duidelijk onvoldoende, zoals ook uit de reacties blijkt.

De training die jij noemde, afgelopen zaterdag, was zeker niet een 1vs1. Op het moment dat jij die opmerking maakte zaten er 6 mensen in de server. Dit heb ik je toen ook gelijk verteld, maar jij koos ervoor om hierop niet te reageren. Je had misschien de serverstatus moeten verversen. Daarnaast, hoe verwacht je ooit dat de server vol raakt als je zelf geeneens wilt joinen?

De training pas geleden was overigens niet de eerste training waar je niet aanwezig was. Ik weet welgeteld van twee trainingen waar je aanwezig was, in beide gevallen vertrok je eerder wegens een gebrek aan interesse.

Naar aanleiding van deze en eerdere gevallen hebben we als staffteam besloten om je uit de clan te zetten, omdat je niet voldeed aan wat de clan van je verwachtte.

Met vriendelijke groet,

[ACC]BlackHole (Leader)
blackhole@advancedcombatclan.nl
Citaat van: Alcazar
Blackhole, toen ik keek op de server zat alleen jij er in... en reflex had dat ook is een keertje niet en die is wel gewoon welkom.... en junior is een leeftijdsrascist... hij luistert nooit...

Wat ik hier zie is dat jij de enige bent die het niet wil begrijpen. Je bent uit de clan gezet omdat je inactief was, niet bij trainingen aanwezig was, de clantag niet droeg. Maar een andere voorname reden was dat je je kinderachtig gedroeg, wat je nu overigens nog steeds doet.
Het enige wat je nu rest is het uiten van beschuldigingen. Ongegrond,leugenachtig. Je spreekt jezelf tegen: waar je in je eerste mailtje nog zei dat het een 1vs1 was (dus totaal 2 mensen in de server), zou ik er nu inene alleen in zitten. RefleX is in tegenstelling tot jou een stuk vaker aanwezig, hij is actief in de clan, houdt zich wel aan de regels, en stelt zich gewoon volwassen op. Junior zou een leeftijdsracist zijn... ik heb in geen enkele conversatie hier ook maar een spoor van kunnen terugvinden.

Het volgende wat je doet is alle clanmembers die je in je contactenlijst hebt afgaan en daar het jou aangedane 'onrecht' verkondigen:
Citaat van: Chat tussen Fluppy en Alc
Alcazar: yoooooow
Alcazar: ik ben ontslagen uit acc...xD
<This user is now playing Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer>
[ACC]fluppy123: keb et gehoord
Alcazar: ik draag geen acc tag wauw wat erg
[ACC]fluppy123: tja
[ACC]fluppy123: et is wel een van de vereisten hé
[ACC]fluppy123: en tis ni da ge geen acc tag draagt
[ACC]fluppy123: maar ge draagt er een van een ander
[ACC]fluppy123: das mijn mening hé
[ACC]fluppy123: die sreens state er me wbv
Alcazar: ja dat moest omdat ik KOA was
Alcazar: omdat ik nu FA ben mag ik {A} gebruiken

Tegen mij en Juni hing je al een soortgelijk verhaal op. Overigens, een leuk feitje, wist je dat jij in alle afgelopen chats de enige bent geweest die aan het schelden is gegaan?
Citaat van: Chat tussen Juni en Alcazar
[14:00] Alcazar: je liegt.. dat betekent dat je zwak bent!
[14:02] Alcazar: wat een shit
[14:02] Alcazar: als ik een keer je lult uit je nek zegt is het niet respectvol
[14:03] Alcazar: en als ik gewoon de discussie win heb ik ook geen respect?

Natuurlijk ontken je dit als we er naar vragen::
Citaat van: Chat tussen Juni en Alcazar
[14:18] Alcazar: ik ben respectvol tegen black,reflex,zupa,antri,fluppy en weet ik veel wie er allemaal bijhoren omdat die respectvol zijn tegen mij... de enige die niet respectvol tegen mij is ben jij...

Maar, terug naar je verhaal. Je was aan iedereen aan het vertellen hoe vreselijk onredelijk je behandeld was (NOT). Volgensmij heeft het er niets mee te maken dat je destijds KOA was. Je droeg de tag niet. Ook nu je (blijkbaar?) gepromoveerd bent tot {A} brengt dit geen verandering: je draagt nog steeds onze tag niet. Waarom kom je met deze argumenten? Ze hebben er totaal niets mee te maken.

Overigens is dit niet de eerste keer dat we dit soort gedrag bij jou zien. Ik wil hier even verwijzen naar 'The Shade'. Het is heel duidelijk dat er het een en ander niet goed gaat. Dit is nu al de zoveelste keer dat je met een dergelijk verhaal op het forum komt aanzetten, maar je lijkt er nooit wat van te leren.

Een andere conversatie van ongeveer twee maanden terug:
Citaat
Conversatie begonnen tussen [ACC]Dj-junior en [ACC] Alcazar: Mon, Dec  21 19:55:00 2009
[19:55] [ACC] Alcazar: waarom doe je zo raar..
Conversatie beëindigd: Mon, Dec  21 19:55:04 2009
Conversatie begonnen tussen [ACC]Dj-junior en [ACC] Alcazar: Mon, Dec  21 20:06:07 2009
[20:06] [ACC] Alcazar: waarom doe je zo raar tegen me...
[20:10] [ACC] Alcazar: reageer gvd
[20:11] [ACC]Dj-junior: ik ben bezig met een ingame mp3 speler
[20:11] [ACC] Alcazar: boeiend.. waarom deed je zo raar..
[20:11] [ACC]Dj-junior: omdat ik bezig ben
[20:11] [ACC]Dj-junior: word niet graag gestoord
[20:11] [ACC] Alcazar: ja maar jij lult IETS OVER GVD DAT IK JE UIT STAFF WIL ZGGGEN

[20:11] [ACC] Alcazar: EN JE TRIPT M
[20:12] [ACC] Alcazar: EN NU GA IK TRIPPEN DOOR JE RARE GEDRAG!!
[20:12] [ACC]Dj-junior: je doet wat je niet laten kunt (btw sarcasme heeft men ook nog tegenwoordig)
[20:12] [ACC] Alcazar: WAT LUL JE OVER JE DOET WAT JE NIET LATEN KUNT
[20:13] [ACC] Alcazar: IK WIL JE HELEMAAL NIET UIT STAFF ZETTEN EN DAN GA JIJ LULLEN DAT IK DAT WIL ... WTF!!!!!!!!!!!!!!!!
[20:13] [ACC]Dj-junior: Ooit gehoord van sarcasme, lees de antwoorden duidelijk aub
[20:13] [ACC] Alcazar: WAT HEEFT SARCASME HIERMEE TE MAKEN
[20:14] [ACC] Alcazar: JONGEN...JE MOET IETS LATEN NAKIJKEN ALS JE M TRIPT ZONDER GOEDE REDEN
[20:14] [ACC]Dj-junior: kunnen we dit gesprek voeren zonder hoofdletters en uitschelden?
[20:14] [ACC] Alcazar: IK SHCELD NIET
[20:14] [ACC] Alcazar: EN JE TRIPT M EN DAT PIK IK GVD NIET
[20:14] [ACC]Dj-junior: je beledigde mij nogtanst
[20:15] [ACC] Alcazar: JA OMDAT JE JE GWOON RAAR GEDRAAGT
[20:15] [ACC]Dj-junior: en zou ik eens mogen vragen wat "trippen" betekent
[20:15] [ACC] Alcazar: GEK DOEN
[20:15] [ACC]Dj-junior: ok merci
[20:16] [ACC]Dj-junior: vraag aand fluppy of ik raar doe ik denk dat ik redelijk normaal doe
[20:16] [ACC] Alcazar: JA MAAR NIET TEGEN MIJ
[20:16] [ACC]Dj-junior: ik snap niet wat ik raar doe
[20:16] [ACC] Alcazar: JE NEGEERT ME.. EN JE LULT WAT OVER DAT IK JE UIT STAFF WIL ZETTEN
[20:16] [ACC]Dj-junior: ik was nu eenmaal bezig met ingame MP3 speler voor Acc in MoH
[20:17] [ACC] Alcazar: IK ZEI NOG QUA SPELEN
[20:17] [ACC]Dj-junior: again in need to say the same sarcasme
[20:17] [ACC] Alcazar: MAAR NEE U KIJKT ER WEER IS OVER HEEN
[20:17] [ACC] Alcazar: WAAROM ZEG JE DAN IETS IN SARCASME... JONGEN JE KON NIKS IN DEZE SITUATIE SARCASTISCH ZEGGEN
[20:17] [ACC] Alcazar: JIJ ZEGT MAAK EEN POLL OM JOIU UIT STAFF TE ZETTEN
[20:18] [ACC]Dj-junior: die zin had ik getypt met de bedoeling dat jij em sarcastisch zou oppakken, neem niet alles zo duidelijk op. Als ik da echt had gemeend zou ik em zelf hebben gepost en het gestopt zijn met acc
[20:19] [ACC] Alcazar: GAST.. WAAROM ZOU IK M SARCASTICH OP KNNEN PAKKEN HOE IN DE HELL KAN IK DAT DOEN.... JIJ DOET GWOON FOKKING RAAR
[20:19] [ACC]Dj-junior: beleefd blijven aub
[20:20] [ACC] Alcazar: IK DOE BELEEFD VOOR MIJN DOEN ALS IEMAND RAAR TEGEN MIJ DOET
[20:21] [ACC]Dj-junior: typ dan in gewone letters, want als je met hoofdletters een woord typt wilt dat zeggen tijdens chatgesprekken, mails, brieven dat je het roept/schreeuwt
[20:21] [ACC] Alcazar: DAT MAAK IK ZELF WEL UIT..
[20:21] [ACC]Dj-junior: zoals je wilt
[20:23] [ACC]Dj-junior: en doe nou eens niet zo kinderachtig en haal me uit je nick
[20:23] [ACC]Dj-junior: en geef me een momentje ga even reloggen
[20:23] [ACC] Alcazar: <Niet verbonden met de server>
Conversatie beëindigd: Mon, Dec  21 20:23:29 2009
Conversatie begonnen tussen [ACC]Dj-junior en [ACC] Alcazar: Mon, Dec  21 20:25:15 2009
[20:25] [ACC]Dj-junior: ben er weer
[20:25] [ACC]Dj-junior: en bedankt om dat uit je nik te halen
[20:36] [ACC]Dj-junior: en nu zal jij waarschijnlijk niets meer zeggen?
[20:37] [ACC] Alcazar: <Deze gebruiker is momenteel Offline>
Ik zie hier jou voortdurend schreeuwen en schelden. Juni reageert hier enorm netjes, ondanks dat hij door jou voor vanalles en nog wat wordt uitgemaakt. Respect voor hem dat hij dit zo goed oppakt, en geeneens probeert om het gesprek af te kappen of je te negeren. Nee, jij bent hier degene die tekeer gaat, enorm onredelijk is, zich kinderachtig gedraagt en uiteindelijk wegloopt uit het gesprek.

De klacht is: DJ- Junior respecteert mij niet... omdat ik te jong ben.. en hij luistert totaal niet... (en zegt dat ik niet tegen mijn verlies kan terwijl ik toen weg moest) en hij geeft nooit normaal antwoord.. stfu
Zoals hierboven genoemd: volgensmij ben jij degene die niet luisterd.

En nog iets en dat is dat ik uit de clan ben geschopt terwijl ik een goede reden heb om een tag niet te dragen en paar keer de training te missen....
Zoals duidelijk mag blijken uit bijv. dit topic heeft niemand gezegt dat dit een goede reden is. Zoals ik ook verschillende keren tegen je heb gezegt staat het ook duidelijk in de regels: je moet de tag dragen. En dat wbw-admin-verhaal is duidelijk geen goede reden.
Vervolgens kom je met een lijstje met reden, die elk kant nog wal raken. Hoezo geen fijne server? Om precies te zijn: onze server is perfect volgens de standaardinstellingen van CoD4 ingericht. Het merendeel van de servers in CoD4 is zo.
Een training met 4 man? Niet waar, zoals al gezegt. En nogmaals, hoe verwacht je er meer mensen als je zelf niet wil joinen?
Anderhalf uur heb ik je horen zeggen. Afgezien van het feit of dat klopt, we zien je namelijk veel meer dan dat online, is dat volgensmij nog steeds ruim voldoende om af en toe eens een spelletje te spelen, of aan een training mee te doen.
En zoals uit bovenstaande logs blijkt, heb ik totaal niets gezien dat Juni onredelijk was. En is het uitblijven van een 3-letter-woord voldoende reden om de complete trainingen te negeren? Volgensmij komt het vaak genoeg voor dat je in een server komt en dat niet iedereen 'hoi' zegt. Soms zijn we druk bezig met een killstreak, zitten we midden in een objective, zijn we in gesprek, of wat dan ook.
Sowieso kwam je ook nooit op Ventrilo, wat ons primaire kanaal voor ingame communicatie is. Dan vindt ik persoonlijk niet dat je dan nog zo enorm moeilijk mag doen over een gebrek aan begroeting, zeker gezien je gedrag tijdens die trainingen.

Ik kan niet anders dan concluderen dat het probleem volledig bij jou ligt. We hebben als staffteam en clan ons uiterste best gedaan om de problemen uit de weg te ruimen, maar jij wilde helaas hier niets aan doen. Ik sta volledig achter onze beslissing om je uit de clan te zetten, en waarschuw je dat indien je doorgaat met je te misdragen hier op het forum of in de servers, dat je net zoals ieder ander volgens de regels in eerste instantie een kick en bij herhaald gedrag een ban kunt verwachten.

- Black
« Laatste verandering: Woensdag 24 Februari 2010, 17:09:02 door BlackHole » Gelogd

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
fluppy123
Member

Offline Offline

Berichten: 438


fluppy123
« Antwoord #2 Gepost op: Donderdag 25 Februari 2010, 09:46:15 »

mss was juni ook bezig tijdens de training en kon hij geen hoi zeggen hé, of heeft hij et ni gezien...

btw. tege junior is tege mij e...

en ge moet ni zegge da ij u negeerd, want ij wenst u als eerst gelukkige verjaardag hé...  hrmm
Gelogd
Juniorissimo
Ex-(staff)member
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 1.963

|Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|


WWW
« Antwoord #3 Gepost op: Donderdag 25 Februari 2010, 10:00:22 »

Eventjes om te concluderen:
  • volgens mij ben ik nog nooit onredelijk geweest tegen iemand
  • Inderdaad ik spreek niet veel tijdens games omdat ik mijn geluid nodig heb om me goed te kunnen oriënteren
  • Als staff member (en ook gewoon) kies ik geen kanten van mensen, ik moet open staan tegenover iedereen
  • ik verwees je naar je leeftijd omdat in het regelement staat dat er een minimum grens is van 15 jaar en dat jij een uitzondering was dat je erin mocht
  • Als het me niet zou lukken in-game qua spelen, dan neem je een pauze of ga je gewoon rushen ^^
  • ik respecteer elke gamer, buiten de hackers & cheaters, respecteer ik iedereen, goed of slecht
  • zou ik een spel verliezen is dat een teken dat ik dus meer moet trainen en loop ik niet weg, wij zijn niet de gemakkelijkste clan

Dit is zowat hetgeen dat ik wou zeggen, ik ben stil op ventrillo zeker tijdens het gamen, maar ik begroet iedereen...
Offtopic: Btw fluppe hou je maar even uit dit conflictje ^^, no offense

Vriendelijk groet,
Junior
« Laatste verandering: Zaterdag 22 Mei 2010, 17:28:48 door BlackHole » Gelogd
Alcazar
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 88


[ACC] Pwned hard...

pimemmen
« Antwoord #4 Gepost op: Donderdag 25 Februari 2010, 13:47:24 »

ik scheld misschien een paar keer omdat jullie (niet jij fluppy.. jij doet gewoon normaal) omdat jullie NOOIT normaal antwoord geven.. en gaan klagen terwijl ik wel op de training kwam maar niet lang kon!!... en junior.. jij hebt vaak genoeg op mij gescheld... alleen dat laat jij weg ...

En soms scheld ik... dat is waar.. maar niet op jullie.. en ik heb zwaar het gevoel.. dat junior mij eruit heeft gewerkt.. want hij deed altijd klootzakkerig tegen mij... dat is ook een reden om niet te komen... maar ik was gewoon te dom om dat niet gelijk te melden...

En dat ik weg ging uit een training was niet voor te weinig interesse.. ALS JULLIE IS GEWOON GOED HADDEN GEKEKEN OP MSN OF XFIRE HAD JE GEZIEN DAT IK WEG MOEST OMDAT IK HUISWERK HAD OF OMDAT MIJN PC TIJD OP WAS OF M"N BROER MOEST EROP!!!! DUS DENK IS NA ALLEBEI!! (junior en black)

dus cya all...
« Laatste verandering: Donderdag 25 Februari 2010, 13:53:36 door Alcazar » Gelogd

Ik own:)
Zupalicious
Staff

Offline Offline

Berichten: 730


╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

zupalicious
« Antwoord #5 Gepost op: Donderdag 25 Februari 2010, 15:29:06 »

ALS JULLIE IS GEWOON GOED HADDEN GEKEKEN OP MSN OF XFIRE HAD JE GEZIEN DAT IK WEG MOEST OMDAT IK HUISWERK HAD OF OMDAT MIJN PC TIJD OP WAS OF M"N BROER MOEST EROP!!!! DUS DENK IS NA ALLEBEI!! (junior en black)

dus cya all...

Beste alc,

Ik herinner me nog een training van een maand of meer geleden waarbij we met ongeveer 8 mensen aant het spelen waren, na de eerste map trapte jij het al af. indien dit met een goede rede was, respecteerde ik dit. Maar toen ik op xfire keek zag ik jouw gewoon op een andere server zitten.

Citaat
En soms scheld ik... dat is waar.. maar niet op jullie.. en ik heb zwaar het gevoel.. dat junior mij eruit heeft gewerkt..

Alc, het is niet persoonlijk, maar ook ik kan jouw soort van karakter niet goed verdragen.
Soms erger ik me echt aan jouw gedrag, maar uit vriendelijkheid ben ik altyd normaal gebleven.
Gelogd
Juniorissimo
Ex-(staff)member
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 1.963

|Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|


WWW
« Antwoord #6 Gepost op: Donderdag 25 Februari 2010, 19:00:24 »

ik scheld misschien een paar keer omdat jullie (niet jij fluppy.. jij doet gewoon normaal) omdat jullie NOOIT normaal antwoord geven.. en gaan klagen terwijl ik wel op de training kwam maar niet lang kon!!... en junior.. jij hebt vaak genoeg op mij gescheld... alleen dat laat jij weg ...

En soms scheld ik... dat is waar.. maar niet op jullie.. en ik heb zwaar het gevoel.. dat junior mij eruit heeft gewerkt.. want hij deed altijd klootzakkerig tegen mij... dat is ook een reden om niet te komen... maar ik was gewoon te dom om dat niet gelijk te melden...

En dat ik weg ging uit een training was niet voor te weinig interesse.. ALS JULLIE IS GEWOON GOED HADDEN GEKEKEN OP MSN OF XFIRE HAD JE GEZIEN DAT IK WEG MOEST OMDAT IK HUISWERK HAD OF OMDAT MIJN PC TIJD OP WAS OF M"N BROER MOEST EROP!!!! DUS DENK IS NA ALLEBEI!! (junior en black)

dus cya all...

Als ik je er echt uitgewerkt zou hebben had ik het zeker niet zo gedaan hebben, ik scheld nooit tegen mensen. Als ik scheld (vraag maar aan fluppe) doe ik et gewoon al roepend over de gehele buurt tege iemand of in iemand zn gezicht, nooit via het internet. Ik heb je trouwens heel vaak gehalpen met problemen en heb nooit "klootzakkerig" (wat het ook moge betekenen) tegen je gedaan. als ik iets kopieer van een van mn logs laat ik er niets vantusse. Ik zit niets voor niets in de staff, niet omdat ik goed kan gamen of dat ik redelijk lang in de clan zit, volgens mij zit ik erin omdat ik respect heb en andere mensen help indien nodig.

Alc, het is niet persoonlijk, maar ook ik kan jouw soort van karakter niet goed verdragen.
Soms erger ik me echt aan jouw gedrag, maar uit vriendelijkheid ben ik altyd normaal gebleven.

zoals je ziet ergeren sommigen ook aan je gedrag tegenover anderen, zupa heeft ook niks laten merken omdat ie respect heeft en gewoon blijft doorspelen ook al verliest hij of gaat het em niet goed, de sfeer via ventrillo is altijd zeer leuk, waar ik je trouwens ook nooit heb zien komen opdagen, en het excuus van ik heb geen microfoon laat me koud want we hebben duidelijk in de regels staan dat ookal kan je niet spreken je op ventrillo komt zodat je de andere hoort en je meekan. Wij hebben geen tijd om ingame te chatten.

Je bent altijd welkom in de clan zolang je je maar volwassen gedraagt, iedereen respecteert (buiten cheaters of hackers) en dat je je actief instelt.

Vriendelijk groet
junior

ps: ik heb je nog op een training gevraagt maar je bleef gewoon op WBW zitten. dus je had wel degelijk tijd om te spelen maar je zat liever daar dan in onze server mee te trainen
Gelogd
Alcazar
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 88


[ACC] Pwned hard...

pimemmen
« Antwoord #7 Gepost op: Donderdag 25 Februari 2010, 20:00:55 »

ik heb nog nooit erge woorden gebruikt.. en ik scheld zwak omdat ik gewoon het superzwaar het thuis heb.. en als er dan ook nog op de pc paar mensen bijdehand doen... dan komt er dit..

en junior je hebt vaak genoeg op mij gescheld..

En die ene keer dat ik wel online was maar andere server.. dat was omdat er hackers waren en die moesten worden gebanned......
Gelogd

Ik own:)
Juniorissimo
Ex-(staff)member
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 1.963

|Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|


WWW
« Antwoord #8 Gepost op: Donderdag 25 Februari 2010, 20:37:06 »

toen waren er geen hackers op het spel, want wij zaten erop...
Ik heb je nog nooit uitgescholden en zowel wil ik graag bewijzen zien (mijn chatloggs worden bijgehouden en daar wordt nooit aan veranderd)

en ik begin een klein beetje moe te worden van al dit gedoe terwijl ik eerst mijn eigen probleem (GPU) moet oplossen.

mvg junior
Gelogd
Alcazar
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 88


[ACC] Pwned hard...

pimemmen
« Antwoord #9 Gepost op: Donderdag 25 Februari 2010, 21:00:34 »

Ik zat in andere server... en dan kan je niet weten of daar hackers zaten.. en het was niet cracked dus niet liegen... en jij houd je chatlogs bij ik niet.. maar jij kan het wel veranderen..
Gelogd

Ik own:)
Juniorissimo
Ex-(staff)member
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 1.963

|Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|


WWW
« Antwoord #10 Gepost op: Donderdag 25 Februari 2010, 21:12:28 »

nee ik kan het niet veranderen en ben dit gedoe allemaal beu....

Ik kap er met deze mee, trekt allemaal uldere plan
Gelogd
BlackHole
Founder
Leader

Offline Offline

Berichten: 2.993


Mr. Blackovitch

dvdgiessen
WWW
« Antwoord #11 Gepost op: Donderdag 25 Februari 2010, 22:57:48 »

Alcazar, de zaak is duidelijk. We kunnen nu allemaal elkaar gaan beschuldigen van vanalles en nogwat, maar dat helpt evenmin.

Je bent uit de clan gezet vanwege de hierboven genoemde redenen. Het is niet relevant waarom je niet actief was/afwezig bij trainingen/de tag niet droeg/etc, het gaat om het feit dat dit het feit was. Ook al heb je hier misschien heel goede excuses voor, dit doet er niet toe: zelf al had je zelf geen andere mogelijkheid, dan nog steeds staat dat je niet binnen de clan past.

Het is duidelijk: het loopt niet goed tussen jou en de rest, en dat is op zich al reden genoeg om dit te beëindigen voordat de flamebites alleen maar erger worden.

Mod edit: Het topic is gesloten. Alc, je bent welkom op ons forum, maar je status is no tolerance: bij de eerstvolgende flamebite laat je me geen keuze dan je te verbannen van ons forum en servers.

Gelogd

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
Pagina's: [1]   Omhoog
 Print 
 
Ga naar: 

Back To Top