AntrilionSenior member OfflineBerichten: 183 | | « Gepost op: Zaterdag 7 Maart 2009, 20:30:45 » | |
ik heb nog 2 leuke skinpacks. De GOS-ultimate skinpack en de female skinpack, mss intressant om te uplaoden of niet? | | | Gelogd |
|
|
|
JuniorissimoEx-(staff)member Geregistreerd OfflineBerichten: 1.963 |Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994| | | « Antwoord #1 Gepost op: Zaterdag 7 Maart 2009, 20:44:20 » | |
ik heb nog 2 leuke skinpacks. De GOS-ultimate skinpack en de female skinpack, mss intressant om te uplaoden of niet?
zet er ier wat screenies vanop ofzo mssch dat ze foute geve me de modpack ofzo kwenie zet eerst mar wa screenies;) | | | Gelogd |
|
|
|
AntrilionSenior member OfflineBerichten: 183 | | « Antwoord #2 Gepost op: Zaterdag 7 Maart 2009, 21:06:14 » | |
ze geven geen fouten want ze werken toch bij mij . Zal morgen screenies posten, nu ga ik trainen | | | Gelogd |
|
|
|
AntrilionSenior member OfflineBerichten: 183 | | « Antwoord #3 Gepost op: Zondag 8 Maart 2009, 15:50:10 » | |
| | | Gelogd |
|
|
|
AntrilionSenior member OfflineBerichten: 183 | | « Antwoord #4 Gepost op: Zondag 8 Maart 2009, 16:16:44 » | |
vergeet de female skinpack, zie juist wat erin zit en het is niet de moeite | | | Gelogd |
|
|
|
JuniorissimoEx-(staff)member Geregistreerd OfflineBerichten: 1.963 |Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994| | | « Antwoord #5 Gepost op: Zondag 8 Maart 2009, 19:28:49 » | |
sommige vind ik net iets te modern maar andere passen weer heel mooi waarom maken ze nooit een sniperpack xD | | | Gelogd |
|
|
|
|
JuniorissimoEx-(staff)member Geregistreerd OfflineBerichten: 1.963 |Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994| | | « Antwoord #7 Gepost op: Zondag 8 Maart 2009, 19:56:21 » | |
mainta zal je bedoelen en snipermods zijn natuurlijk altijd de mooiste hehe | | | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch | | « Antwoord #8 Gepost op: Zondag 8 Maart 2009, 19:59:24 » | |
GoS Ultimate voeg ik zeker wel eens toe aan de ModPack.
| | | Gelogd |
|
|
|
ZupaliciousStaff OfflineBerichten: 730 ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ | | « Antwoord #9 Gepost op: Zondag 8 Maart 2009, 20:24:20 » | |
dat word dan tog een patch ofzo? :p of gaan we heel de modpack moete deinstaleren en de nieuwe instalere? :p | | | Gelogd |
|
|
|
JuniorissimoEx-(staff)member Geregistreerd OfflineBerichten: 1.963 |Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994| | | « Antwoord #10 Gepost op: Zondag 8 Maart 2009, 20:42:05 » | |
dat word dan tog een patch ofzo? :p of gaan we heel de modpack moete deinstaleren en de nieuwe instalere? :p
ja hoop het ook xD anders weer 800-900 mb erdoor | | | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch | | « Antwoord #11 Gepost op: Zondag 8 Maart 2009, 21:49:42 » | |
Zekers, dat wordt netjes gepatched. In het SMS zit een AutoUpdater, die automatisch zoekt naar updates en ze download. Misschien heb je al eens gemerkt dat toen je 't SMS opstarte, dat deze vroeg om het installeren van een update. Er is namelijk al eens een update gedaan. Heb je dat nog niet gezien, zet dan even AutoUpdate aan bij de instellingen van het SMS. | | | Gelogd |
|
|
|
RefleXStaff OfflineBerichten: 1.686 One Shot, One Kill | | « Antwoord #12 Gepost op: Zondag 8 Maart 2009, 22:34:47 » | |
1. wat houdt die update in?
2. In ACCSelectableModSystem is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.... we have created error report etc. etc.... komt dit doordat de update moet worden geïnstalleerd? | | « Laatste verandering: Zondag 8 Maart 2009, 22:39:10 door RefleX » | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch | | « Antwoord #13 Gepost op: Zondag 8 Maart 2009, 23:19:07 » | |
"ACCSelectableModSystem is een fout opgetreden en moet worden afgesloten" Wanneer krijg je dat? Zet anders een Debug mode aan bij de instellingen, of maak een leeg tekstbestand met de naam debug.ini in je /mainta/ map. Op die manier activeer je de debugmode, en krijg je als het goed is meer informatie te zien over WAT er precies fout ging. De update lost enkele bugs met de updater op... msschien ook deze. | | | Gelogd |
|
|
|
RefleXStaff OfflineBerichten: 1.686 One Shot, One Kill | | « Antwoord #14 Gepost op: Maandag 9 Maart 2009, 17:12:48 » | |
1. De foutmelding komt zo ongeveer een minuut nadat SMS is opgestart (gewoon het venster, niks aangevinkt) 2. Kep nu een leeg tekstbestand met debug.ini in mn mainta... na de foutmelding verandert hier nix aan | | | Gelogd |
|
|
|
|