Offtopic: Ik zal dan maar eens 't goede voorbeeld geven, en een mooie introductie maken.Mijn naam is Daniël van de Giessen, algemeen bekend als the Black. Ook bekend als DvdGiessen, [ACC]Black, [ACC]BlackHole, Mr.Blackovitch, Thagbosud, B.L.A.C.K., etcetera... maar de meeste hier herkennen me waarschijnlijk gewoon als Black. ^^
Ik ben een student uit Nederland, en speel dagelijks games. Overigens ben ik ook de leader/founder/admin/etc van de [ACC] Advanced Combat Clan, waar je nu op 't forum zit.
Ikzelf speel enorm veel games (jullie kennen het gezegde: You name it, Black played it), wat natuurlijk perfect aansluit bij mn job als clanleader. Shooters speelde ik sinds ik ongeveer 7 jaar oud was, andere genre games al veel eerder. Ik ben altijd wel bezig geweest met (computer)technologie, dus ik ben ook een (game-)ontwikkelaar.
Ik woon in Nederland, een mooi landje in West-Europa, en het bovenste gedeelte van de Benelux. Elke dag hebben we hier regen en politieke rellen. Ik luister alle genres muziek, van klassiek tot heavy metal. En rock. Want rock rockt.
Mijn favoriete eten is Italiaanse spaghetti. Bolognese saus met provencaalse kruiden, volgens een eigen recept.
Zo, ik heb nu 't een en ander verteld over mijzelf. Nu is de beurt aan jullie: maak een nieuw topic in dit forum, introduceer jezelf en vertel eens wie je nu eigenlijk bent.