Advanced Combat Clan
0
Zondag 1 Oktober 2023, 16:45:04 *
Welkom op het [ACC] forum! Meld je aan of registreer je.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Hij heeft een snellere glasvezelverbinding en onze licentie is vernieuwd: join nu direct onze TeamSpeak 3 server!

Pagina's: [1] 2   Omlaag
 Print 
AuteurTopic: The shade (moest naam verzinnen)  (gelezen 21848 keer)
0 geregistreerde leden en 1 bezoeker bekijken dit topic.
Alcazar

[ACC] Pwned hard...

pimemmen
« Gepost op: Zaterdag 31 Oktober 2009, 17:01:58 »

ik kreeg vandaag discussie met de cl blackhole... toen hoorde ik dat veel mensen wouden weten of ik nog actief ben... dat ben ik dus ook maar omdat iedereen op de cracked shit zit en NIEMAND gwoon in de winkel koopt.. ik loop vaak maar 1 patch agter...

Waltascoal die kent me nog eeneens... neem contact met me op op msn.. dat is animal-planet99@hotmail.com

laaterz van iemand waarvan ze denken die niks doet.. Pim aka Alcazar...

Ik own:)
BlackHole
Founder
Leader

Mr. Blackovitch

dvdgiessen
« Antwoord #1 Gepost op: Zaterdag 31 Oktober 2009, 17:36:03 »

ik kreeg vandaag discussie met de cl blackhole...
Die zich nu afvraagt waar ter wereld deze post goed voor is...

Citaat van: Gesprek op MSN
[16:02:45] Black says:
wat denk je wat de zin is van deze post?
[16:02:51] Pim..:p Alcazar:p says:
niks:P
[16:02:57] Black says:
dus waarom post je em dan xD
[16:03:07] Pim..:p Alcazar:p says:
om iets van me te laten horen
[16:03:36] Black says:
dan is dit nou niet echt de juiste manier om te vertellen dat je nog steeds wel actief bent
[16:03:58] Black says:
je maakt alleen een rijtje statements waardoor juist iedereen meteen ziet hoe inactief je bent
[16:04:00] Pim..:p Alcazar:p says:
BOEIE:P
[16:05:15] Pim..:p Alcazar:p says:
ik ga
[16:05:17] Pim..:p Alcazar:p says:
laat
[16:07:22] Pim..:p Alcazar:p leaves conversation
Alc, wat is uberhaupt je punt? Ik vraag je om wat activiteit te tonen, het enige wat jij doet is naar het forum gaan, eerst tegen mij klagen dat je niets kan posten, en nadat ik de subtiele hint gaf dat je misschien zou moeten inloggen, post je dit bericht, reageer je op mijn chat en ga je offline.

toen hoorde ik dat veel mensen wouden weten of ik nog actief ben...
Dat je dat van mij moet horen ipv het zelf door te krijgen, laat zien wat ik al zei: je bent inactief.

dat ben ik dus ook maar omdat iedereen op de cracked shit zit en NIEMAND gwoon in de winkel koopt.. ik loop vaak maar 1 patch agter...
Zoals ik je al op MSN zei: dat is onjuist. Het is ten eerste niet waar dat niemand hem hier legaal heeft.
Daarnaast is het jouw eigen probleem dat je een patch achter loopt: iedere normale gamer heeft zijn CoD allang gepatched naar de laatste versie. Je zei zelf op MSN dat je domweg de moeite niet wou nemen om die patch te installeren. Klaag er dan ook niet over.
Je weet keihard te beweren dat allemaal cracked spelen (wat dus ook niet waar is), maar je kan me geeneens vertellen wat er daarmee mis is.
[15:32:55] Black says:
wat is er dan mis met cracked?
[15:33:03] Pim..:p Alcazar:p says:
alles
[15:33:06] Black says:
wat dan?
[15:33:16] Black says:
je roept wel dat er vanalles mis mee is, maar je kunt niets noemen
[15:33:24] Black says:
wat moet ik daar dan mee? xD
[15:33:30] Pim..:p Alcazar:p says:
alles
[15:33:37] Black says:
tell me
[15:33:41] Pim..:p Alcazar:p says:
gwoon alles
Zie je zelf niet dat je gewoon niets verteld?

Waltascoal die kent me nog eeneens... neem contact met me op op msn.. dat is animal-planet99@hotmail.com
Het feit dat ik in 1 willekeurig IM-gesprek een willekeurige naam laat vallen lijkt me geen reden voor direct namecalling op het forum. Ik heb eerlijk gezegt geen flauw idee waarom je zijn naam met die opdracht hier post, maar wat het ook is, het is geenzins de bedoeling van dit forum. Je komt niet op het forum om mensen door te verwijzen naar MSN, je komt naar het forum om daar de gesprekken te voeren.

Ik heb het je nu al een stuk of wat keren uitgelegt op MSN: het feit dat je inactief is, is niet onze fout. Het is een keuze die jij maakt. Alles wat ik vraag, is of je die keuze wilt veranderen.
[15:36:31] Pim..:p Alcazar:p says:
Xfire kom ik best vaak
[15:36:45] Black says:
yeah right
[15:36:55] Black says:
anderhalve maand geleden voor 't laatst
[15:37:05] Pim..:p Alcazar:p says:
dat vind ik dus vaak
[15:37:20] Pim..:p Alcazar:p says:
en jullie waren een TIJDJE NOOIT op xfire dus daarom bn ik gestopt
[15:37:26] Black says:
maar waarom klaag je dan dat je niet met ons kan samen spelen etc, als je toch nooit contact zoekt?
[15:37:31] Black says:
onzin
[15:37:36] Black says:
ik ben bijna dagelijks op xfire
[15:37:38] Pim..:p Alcazar:p says:
jullie waren er nooit
[15:37:41] Black says:
als ik er ben, 6 uur per dag minimaal
Pim, om precies te zijn: jij bent er nooit. Misschien is er ooit een moment geweest, dat je ons een paar dagen na elkaar steeds misliep. Maar is dat dan reden om vervolgens nooit meer op Xfire te komen?

Ik citeer even uit de regels:
Ben je enige tijd afwezig? Laat het van te voren even weten, zodat we je niet inene missen. Ben je daartegen lange tijd inactief en/of laat je niets van je horen, dan riskeer je het om op non-actief of zelfs uit de clan gezet te worden.
Die inzet toon je niet. We horen tijdenlang niets van je. En volgens jou is dat onze schuld.

Ik ga hier verder geen woorden aan verspillen. Ik heb het je nu al tientallen keren uitgelegt, maar elke keer gebeurt er niets. Dat is jouw beslissing. En tot die tijd zal ik gewoon mij aan de reglementen houden: als je straks weer lange tijd inactief bent, wordt je gewoon op non-actief gezet.

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
Juniorissimo
Ex-(staff)member

|Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|

« Antwoord #2 Gepost op: Zaterdag 31 Oktober 2009, 17:55:25 »

Ik ben het helemaal eens met Black.
Alles wijst erop dat je het je niet echt aantrekt om samen met [ACC] (dat trouwens een clan is waar FUN op de eerste plaats staat). kan je zelf al zien van intropagina

Citaat
Wij zijn een hechte groep gamers, die dagelijks samen op onze servers een potje speelt, of gewoon gezellig op het het forum rondhangen. Ons motto is: Fun is priority. We weten dat de enige manier is waarop we het gezellig kunnen houden, is door er samen voor te gaan.

We zien je ook nooit op xfire en ik ben Dagelijks van 4:15 - 22:00 zeker op xfire.
Je laat je inderdaad ok niet veel horen op het forum alleen als black je erover aanspreekt.

En dat je het tijdverspilling vind om een patch te isntalleren en dat je daarna gaat zitten zeuren dat je altijd een patch achterzit vind ik nou ook helemaal onnodig om dat als argument te gaan te gebruiken.

Ik maak hier verder ook geen woorden meer aan vuil
RefleX
Staff

One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #3 Gepost op: Zaterdag 31 Oktober 2009, 18:16:51 »

Ik zal er niet eens aan beginnen om op te noemen wanneer ik jou het laatst op Xfire heb gezien.

Xfire: styleofkilling
MSN: spk@live.nl
Alcazar

[ACC] Pwned hard...

pimemmen
« Antwoord #4 Gepost op: Zondag 1 November 2009, 20:34:34 »

GAST IK HEB TERING LANG GEKLOOT OP DIT FORUM MAAR NERGENS CONTACT KON MAKEN!!! XFIRE MOEST STUFF DOWNLOADEN EN DAT DUURDE VEELSTE LANG WANT MEN BROER WOU OP DE PC EN NU WEET IK EINDELIJK WEEK HOE JE SHIT KAN POSTEN GAAN JULLIE ALLEEEN MAAR BULLCRAP ZEGGEN VAN DAT BLACK GELIJK HEEFT............

mvg Alcazar

Juniorissimo
Ex-(staff)member

« Antwoord #5 Gepost op: Maandag 2 November 2009, 13:37:54 »

Citaat
IK HEB TERING LANG GEKLOOT OP DIT FORUM MAAR NERGENS CONTACT KON MAKEN!!!

Dit is eigenlijk weer hetzelfde verhaal, als je niet wist om te communiceren of hoe iets te posten op het forum kan je het ook gewoon vragen aan black, flex, zup, mij, etc.

Citaat
XFIRE MOEST STUFF DOWNLOADEN EN DAT DUURDE VEELSTE LANG

Dit is een punt dat wij 1. Niet wisten 2. dit kon je ons ook hebben kunnen informeren op een of andere manier. Iedereen in ACC heeft volgens mij zijn email adress op het forum staan.

Citaat
GAAN JULLIE ALLEEEN MAAR BULLCRAP ZEGGEN VAN DAT BLACK GELIJK HEEFT...........

Hij heeft dan ook den odige bewijzen en heeft ze ook gepost als je het zou willen tegenbewijzen of als je iets wilt gaan bewijzen maak dan ook dat je bewijzen hebt.

Greetz juni
RefleX
Staff

One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #6 Gepost op: Maandag 2 November 2009, 15:37:48 »

lol

Xfire: styleofkilling
MSN: spk@live.nl
BlackHole
Founder
Leader

Mr. Blackovitch

dvdgiessen
« Antwoord #7 Gepost op: Maandag 2 November 2009, 18:37:53 »

Volgensmij is dit geen kwestie van bewijzen, maarja.

Pim, ik klaag totaal niet over dat je hier je weg niet kan vinden, of dat niet alles even vloeiend loopt. Ik reageer puur op de post op 't forum die je maakte en het daarnaast lopende MSN-gesprek. Door deze post hier te plaatsen heb jij gekozen om deze discussie naar het forum te brengen, dus dan leg ik ook mijn antwoord daar.

Zoals Juni hierboven ook al opmerkt, wij als andere leden van de clan hebben het idee dat jij je niet inzet. Immers, zelfs al kom je er niet helemaal uit, je hebt ook niet even iemand van ons gevraagt om wat hulp, of iets anders ondernomen om het op te lossen. Wij vatten dit op als een weigering: je zet je er niet voor in, dus blijkbaar heb je er ook niet zoveel interesse in.

Nogmaals, ik beschuldig je nergens van. Ik merk alleen op dat je inactief bent, en ik ben het niet met je eens dat dat probleem aan onze kant ligt. Ik vraag of je hieraan wat wil veranderen en actiever wilt worden. Wat jouw reactie hierop is, is jouw keuze, en die val ik niet aan.

Alcazar

[ACC] Pwned hard...

pimemmen
« Antwoord #8 Gepost op: Woensdag 4 November 2009, 21:52:24 »

ik weet niet meer wie het zei maar jullie zijn niet altijd bereikbaar dus je moet niet lullen dat ik t dan aan iemand kan vragen..

BlackHole
Founder
Leader

Mr. Blackovitch

dvdgiessen
« Antwoord #9 Gepost op: Woensdag 4 November 2009, 22:18:08 »

Als je de beledigingen bij je houdt, zal ik je graag helpen ons wat vaker te kunnen terugvinden. Wink

Like I said, op het moment dat je alleen op MSN komt, is het aantal mensen wat je per dag ziet sowieso kleiner. Daar valt weinig aan te doen: sommige mensen hebben nu eenmaal MSN niet graag aan staan als ze ergens mee bezig zijn. Vooral tijdens het gamen; jij gaat dan immers zelf ook offline.
De beste kansen maak je als je Xfire weer eens opstart, en daar online blijft. Deze kan je sowieso laten draaien terwijl je gamed, dat is zelfs aangeraden. Ik zie dagelijks wel anderen uit onze clan op Xfire, dus we zijn er zeker wel.
Een andere goede plek om mensen te ontmoeten, is op 't forum. Je hebt zelf gezien hoe snel mensen reageerden op deze post: we zijn hier dus zeker wel actief. Ook een goede kans maak je op Ventrilo. De meesten komen er niet standaard op, maar als je een potje gaat spelen, en je vraagt aan iemand of ze ook op Ventr komen, zie je ze ook daar al meestal snel verschijnen.

En, last but not least: ingame kom je ons ook vast wel eens tegen, bijvoorbeeld als je op onze eigen servers speelt  Cool, of anderen volgt naar hun fav. servers.

I'm sure dat we elkaar dan weer snel spreken. En msschien dit keer met een game ipv een discussie als gevolg.  ^^

Juniorissimo
Ex-(staff)member

« Antwoord #10 Gepost op: Woensdag 4 November 2009, 22:22:31 »

Misschien kan ik hier zelfs nog een klein ideetje aan toevoegen voor p het forumprofielen.

Zoals we nu kunnen invullen: MSN, ICQ, .... misschien ook nog een maken voor xfire zodat je een link krijgt naar het profiel op xfire zodat als je nog iemand niet hebt uit de clan dat je zij/hem kan toevoegen.

Of zet deze informatie zoals ik dacht bij black in zijn Sig. zodat iedereen zeker gecontacteerd word.

Greetz juni
BlackHole
Founder
Leader

Mr. Blackovitch

dvdgiessen
« Antwoord #11 Gepost op: Donderdag 5 November 2009, 20:00:23 »

Goed idee, 'k heb het nu toegevoegd. Verder kan je natuurlijk ook altijd gewoon ff kijken in 't Xfire-topic, of op de Xfire-site zelf. Wink

Alcazar

[ACC] Pwned hard...

pimemmen
« Antwoord #12 Gepost op: Vrijdag 6 November 2009, 20:41:21 »

welke belediging... trouwens als iemand me via msn ofzo ff de patch 1.7 van cod4 mw kan geven zou dat mooi zijn.. die werkt tog ook voor cracked en the game of the year edition..?

als ik die heb pwn ik jullie met een mp5:) moet weer lvl 55 worden want men pc crashede:(

laatz Alcazar..

BlackHole
Founder
Leader

Mr. Blackovitch

dvdgiessen
« Antwoord #13 Gepost op: Vrijdag 6 November 2009, 21:03:11 »

Die patch gaat niemand je over MSN sturen, omdat je dan een jaar bezig bent om die 37MB te verzenden. Je kunt hem direct downloaden vanaf Gamershell.

Uiteraard werkt die gewoon voor de GotY-editie... het enige verschil met de 'gewone' CoD4 is dat daarbij automatisch al patch 1.6 geïnstalleerd staat, en dat er zo'n leuk logo op de dvdbox geprint staat. ^^
En cracked... ik dacht dat jij nu net zo blij was dat je em legaal hed? xD

Juniorissimo
Ex-(staff)member

« Antwoord #14 Gepost op: Vrijdag 6 November 2009, 21:05:15 »

http://www.modbase.be/downloads.php?act=info&did=242

1. ik denk dat flex wel updates bijhoud op het forum in de afdeling COD.
2. je kan ook altijd zelfs een zoeken op google natuurlijk
3. en volgens mij hou je je level op COD omdat je online bent geregistreerd dus daar hoef je je geen zorgen over te maken ^^
4. het maakt niet uit wat voor soort BOX je hebt gekocht van COD het spel is over hetzelfde geld dus ook voor de patches

En voor contact hier: Email/MSN: Juniorissimo@gmail.com, Xfire: Juniorissimo ^^

Greetz juni
Pagina's: [1] 2   Omhoog
 Print 

Ga naar: 

Back To Top