ik kreeg vandaag discussie met de cl blackhole...
Die zich nu afvraagt waar ter wereld deze post goed voor is...
[16:02:45] Black says:
wat denk je wat de zin is van deze post?
[16:02:51] Pim..:p Alcazar:p says:
niks:P
[16:02:57] Black says:
dus waarom post je em dan xD
[16:03:07] Pim..:p Alcazar:p says:
om iets van me te laten horen
[16:03:36] Black says:
dan is dit nou niet echt de juiste manier om te vertellen dat je nog steeds wel actief bent
[16:03:58] Black says:
je maakt alleen een rijtje statements waardoor juist iedereen meteen ziet hoe inactief je bent
[16:04:00] Pim..:p Alcazar:p says:
BOEIE:P
[16:05:15] Pim..:p Alcazar:p says:
ik ga
[16:05:17] Pim..:p Alcazar:p says:
laat
[16:07:22] Pim..:p Alcazar:p leaves conversation
Alc, wat is uberhaupt je punt? Ik vraag je om wat activiteit te tonen, het enige wat jij doet is naar het forum gaan, eerst tegen mij klagen dat je niets kan posten, en nadat ik de subtiele hint gaf dat je misschien zou moeten inloggen, post je dit bericht, reageer je op mijn chat en ga je offline.
toen hoorde ik dat veel mensen wouden weten of ik nog actief ben...
Dat je dat van mij moet horen ipv het zelf door te krijgen, laat zien wat ik al zei: je bent inactief.
dat ben ik dus ook maar omdat iedereen op de cracked shit zit en NIEMAND gwoon in de winkel koopt.. ik loop vaak maar 1 patch agter...
Zoals ik je al op MSN zei: dat is onjuist. Het is ten eerste niet waar dat
niemand hem hier legaal heeft.
Daarnaast is het jouw eigen probleem dat je een patch achter loopt: iedere normale gamer heeft zijn CoD allang gepatched naar de laatste versie. Je zei zelf op MSN dat je domweg de moeite niet wou nemen om die patch te installeren. Klaag er dan ook niet over.
Je weet keihard te beweren dat allemaal cracked spelen (wat dus ook niet waar is), maar je kan me geeneens vertellen wat er daarmee mis is.
[15:32:55] Black says:
wat is er dan mis met cracked?
[15:33:03] Pim..:p Alcazar:p says:
alles
[15:33:06] Black says:
wat dan?
[15:33:16] Black says:
je roept wel dat er vanalles mis mee is, maar je kunt niets noemen
[15:33:24] Black says:
wat moet ik daar dan mee? xD
[15:33:30] Pim..:p Alcazar:p says:
alles
[15:33:37] Black says:
tell me
[15:33:41] Pim..:p Alcazar:p says:
gwoon alles
Zie je zelf niet dat je gewoon niets verteld?
Het feit dat ik in 1 willekeurig IM-gesprek een willekeurige naam laat vallen lijkt me geen reden voor direct namecalling op het forum. Ik heb eerlijk gezegt geen flauw idee waarom je zijn naam met die opdracht hier post, maar wat het ook is, het is geenzins de bedoeling van dit forum. Je komt niet op het forum om mensen door te verwijzen naar MSN, je komt naar het forum om daar de gesprekken te voeren.
Ik heb het je nu al een stuk of wat keren uitgelegt op MSN: het feit dat je inactief is, is niet onze fout. Het is een keuze die
jij maakt. Alles wat ik vraag, is of je die keuze wilt veranderen.
[15:36:31] Pim..:p Alcazar:p says:
Xfire kom ik best vaak
[15:36:45] Black says:
yeah right
[15:36:55] Black says:
anderhalve maand geleden voor 't laatst
[15:37:05] Pim..:p Alcazar:p says:
dat vind ik dus vaak
[15:37:20] Pim..:p Alcazar:p says:
en jullie waren een TIJDJE NOOIT op xfire dus daarom bn ik gestopt
[15:37:26] Black says:
maar waarom klaag je dan dat je niet met ons kan samen spelen etc, als je toch nooit contact zoekt?
[15:37:31] Black says:
onzin
[15:37:36] Black says:
ik ben bijna dagelijks op xfire
[15:37:38] Pim..:p Alcazar:p says:
jullie waren er nooit
[15:37:41] Black says:
als ik er ben, 6 uur per dag minimaal
Pim, om precies te zijn: jij bent er nooit. Misschien is er ooit een moment geweest, dat je ons een paar dagen na elkaar steeds misliep. Maar is dat dan reden om vervolgens nooit meer op Xfire te komen?
Ik citeer even uit de regels:
Ben je enige tijd afwezig? Laat het van te voren even weten, zodat we je niet inene missen. Ben je daartegen lange tijd inactief en/of laat je niets van je horen, dan riskeer je het om op non-actief of zelfs uit de clan gezet te worden.
Die inzet toon je niet. We horen tijdenlang niets van je. En volgens jou is dat onze schuld.
Ik ga hier verder geen woorden aan verspillen. Ik heb het je nu al tientallen keren uitgelegt, maar elke keer gebeurt er niets. Dat is jouw beslissing. En tot die tijd zal ik gewoon mij aan de reglementen houden: als je straks weer lange tijd inactief bent, wordt je gewoon op non-actief gezet.