Lockerz is een nieuwe online site, waar je PTZ (punten) kunt verdienen. Deze punten zijn vervolgens inwisselbaar voor allerlei producten zoals laptops, auto's, meubilair, en je kan het zo gek niet verzinnen.
De site is nog niet officieel van start gegaan, wat een aantal voordelen heeft. Hierdoor zijn namelijk veel minder punten nodig om iets te 'kopen'. Bijvoorbeeld voor 800 PTZ kan je al een laptop krijgen. Nu zegt dat natuurlijk weinig, maar als ik erbij vertel dat je gemakkelijk een paar PTZ per dag kan verdienen (meestal minder dan 30 seconden werk), snap je waarschijnlijk wel dat dit een enorm goede deal is.
Daarnaast kan je met het spel dat je bij het maken van een nieuwe account moet spelen, al in 1 keer met gemak iets van 40 punten verdienen.
Lockerz is een invite-only site. Dat houdt in dat je alleen lid kan worden als je een uitnodiging ontvangt. Aangezien ik door mijn goeie contacten binnen notime een account op Lockerz had, heb ik nu de mogelijkheid een aantal uitnodigingen te versturen.
Wil jij ook een account op Lockerz?
Stuur een PM of
neem ff op een andere manier contact met me op, en je invite staat razendsnel op je email.