Advanced Combat Clan
0
Zaterdag 26 April 2025, 22:10:32 *
Welkom op het [ACC] forum! Meld je aan of registreer je.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Hij heeft een snellere glasvezelverbinding en onze licentie is vernieuwd: join nu direct onze TeamSpeak 3 server!

Pagina's: [1]   Omlaag
 Print 
AuteurTopic: Lockerz  (gelezen 7704 keer)
0 geregistreerde leden en 1 bezoeker bekijken dit topic.
BlackHole
Founder
Leader

Mr. Blackovitch

dvdgiessen
« Gepost op: Zaterdag 31 Oktober 2009, 18:26:04 »

Lockerz is een nieuwe online site, waar je PTZ (punten) kunt verdienen. Deze punten zijn vervolgens inwisselbaar voor allerlei producten zoals laptops, auto's, meubilair, en je kan het zo gek niet verzinnen.

De site is nog niet officieel van start gegaan, wat een aantal voordelen heeft. Hierdoor zijn namelijk veel minder punten nodig om iets te 'kopen'. Bijvoorbeeld voor 800 PTZ kan je al een laptop krijgen. Nu zegt dat natuurlijk weinig, maar als ik erbij vertel dat je gemakkelijk een paar PTZ per dag kan verdienen (meestal minder dan 30 seconden werk), snap je waarschijnlijk wel dat dit een enorm goede deal is.
Daarnaast kan je met het spel dat je bij het maken van een nieuwe account moet spelen, al in 1 keer met gemak iets van 40 punten verdienen.

Lockerz is een invite-only site. Dat houdt in dat je alleen lid kan worden als je een uitnodiging ontvangt. Aangezien ik door mijn goeie contacten binnen notime een account op Lockerz had, heb ik nu de mogelijkheid een aantal uitnodigingen te versturen.
Wil jij ook een account op Lockerz? Stuur een PM of neem ff op een andere manier contact met me op, en je invite staat razendsnel op je email.
« Laatste verandering: Zaterdag 31 Oktober 2009, 20:41:02 door BlackHole » Gelogd

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
RefleX
Staff

One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #1 Gepost op: Zaterdag 31 Oktober 2009, 21:56:32 »

1 ding, is Lockerz vertrouwbaar?

Xfire: styleofkilling
MSN: spk@live.nl
BlackHole
Founder
Leader

Mr. Blackovitch

dvdgiessen
« Antwoord #2 Gepost op: Zondag 1 November 2009, 01:46:02 »

Ik heb de voorwaarden en privacy statement doorgelezen, en ze lijken me volledig betrouwbaar. Ook is er mij nog niets verkeerd over hen te horen gekomen, dus ik heb iig mij aangemeld.
Je hoeft overigns niet per sé persoonlijke informatie in te voeren: ik heb me ook geregistreerd onder een schuilnaam. Op dat moment is alles wat ze van je weten je emailadres, en kunnen ze hier dus weinig mee.

Zupalicious
Staff

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

zupalicious
« Antwoord #3 Gepost op: Zondag 1 November 2009, 14:59:56 »

hoeveel leden zijn er zo ongoveer? en hoe verdiene zij hun geld eraan?
RefleX
Staff

One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #4 Gepost op: Zondag 1 November 2009, 15:17:52 »

Op dat moment is alles wat ze van je weten je emailadres, en kunnen ze hier dus weinig mee.
heb je enige vorm van spam ontvange na het invoere van je email adres?
hoeveel leden zijn er zo ongoveer? en hoe verdiene zij hun geld eraan?
ja idd hoe verdiene ze hun geld eraan? niemand zal iets starten zonder er zelf profijt van te hebben.

Xfire: styleofkilling
MSN: spk@live.nl
BlackHole
Founder
Leader

Mr. Blackovitch

dvdgiessen
« Antwoord #5 Gepost op: Maandag 2 November 2009, 18:52:21 »

heb je enige vorm van spam ontvange na het invoere van je email adres?
Ik heb letterlijk maar 1 mailtje gehad van Lockerz, namelijk het mailtje met mn invite. Verder nooit meer iets van ze ontvangen.

ja idd hoe verdiene ze hun geld eraan? niemand zal iets starten zonder er zelf profijt van te hebben.
Zodra ze uit de beta-fase zijn zullen ze ook normale producten gaan verkopen via hun site. Daarmee willen ze profiteren van bekendheid door het weggeven van gratis producten: in feite is het niet meer dan een middel om veel bekendheid en dus meer omzet te genereren voor hun webwinkel. Doordat dan ook het aantal PTZ's wat je nodig hebt om een product gratis te krijgen vele malen hoger wordt, is dit goed te doen.

Nogmaals: als je het niet vertrouwd, registreer je met valse gegevens. Dan kan je er ook nooit last van hebben.

Pagina's: [1]   Omhoog
 Print 

Ga naar: 

Back To Top