Advanced Combat Clan
0
Dinsdag 13 Mei 2025, 22:14:07 *
Welkom op het [ACC] forum! Meld je aan of registreer je.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: ACC is altijd op zoek naar nieuwe recruits. Ken jij een enthousiaste gamer die best wel in ons team zou passen? Laat hem/haar weten waar ons te vinden!

Pagina's: [1]   Omlaag
 Print 
AuteurTopic: Goede voornemens:)  (gelezen 9284 keer)
0 geregistreerde leden en 1 bezoeker bekijken dit topic.
Alcazar

[ACC] Pwned hard...

pimemmen
« Gepost op: Vrijdag 25 December 2009, 13:21:35 »

eey.. binnenkort zit dit jaar er weer op en dan zitten we al weer een decennium in een millennium..

Ik dacht laten we is een paar goede voornemens qua game of real- life gebied van jezelf noemen.. dus post ze hier maar lekker neer..
De regels zijn wel: Post 1 goede voornemen voor gameshit 1 voor real- life... En eentje voor iemand anders....

Ik doe effes voor:

mijn goede voornemen voor 2010 voor game dingen is : ik ga leren no-scopen met sniper in cod4 en ik ga meer leden zoeken voor [ACC].
mijn goede voornemen voor 2010 voor real- life dingen is: Ik ga meer fun hebben in 2010 dan in 2009 en ik ga wat afkicken op Red Bull Grin
mijn goede voornemen voor iemand anders in 2010 is: Voor BlackHole ... Keep up the good work en maak fun en plan wat vaker een war/training

Dit waren al mijn goede voornemens... Post hier precies hetzelfde manier..

Greetz Alc

PS: Fijne Kerstdagen en een prettig nieuwjaar

Ik own:)
Zupalicious
Staff

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

zupalicious
« Antwoord #1 Gepost op: Vrijdag 25 December 2009, 13:56:59 »

je breekt je eigen regel al xD 1 voor elk, je neemt al 2 van elk xD
Alcazar

[ACC] Pwned hard...

pimemmen
« Antwoord #2 Gepost op: Vrijdag 25 December 2009, 15:43:14 »

gast...Wink ik bdoel je moet minstens 1 van elk nemen...Wink .....xD je mag er heus wel meer geven;) zolang het maar 1 of meer zijn...xD

RefleX
Staff

One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #3 Gepost op: Zaterdag 26 December 2009, 00:22:52 »

In-game:
No-life in Modern Warfare 2 en zoveel mogelijk challenges proberen te halen...

Real-Life:
...En daarmee proberen mijn examens te halen.

Xfire: styleofkilling
MSN: spk@live.nl
BlackHole
Founder
Leader

Mr. Blackovitch

dvdgiessen
« Antwoord #4 Gepost op: Zaterdag 26 December 2009, 01:24:59 »

@Alc: Thanks, en 't zelfde geld voor jou. ^^

@Zup: En, wat wordt 't? We wachten.... Tongue

@RefleX: Yeah, challenges zijn verslavend.
Offtopic: Ik heb binnenkort msschien wel heel goed nieuws... ik weet niet wie er eerder mee komt, Infinity of de coders van TG, maar ik zit er bovenop en msschien kan ik binnen enkele maanden een MW2 dedicated server opzetten. Gebaseerd op de laatste geruchten... schiet me er niet voor af.

Goed voornemen voor mn game-life:
Nog meer goeie games die ik nog niet heb uitgespeeld wel uitspelen, en een nieuwe pc zelf bouwen zodat die graphics nog hoger kunnen.

Goed voornemen voor mn real-life: proberen mn examen eens te halen en 't te redden to de studie Technische Informatica op de TU. En flink wat van mn achterstallige projecten uit de ijskast halen, afstoffen en eens goed doorsmeren.

Goed voornemen voor een ander: Reflex, kom vaker op Xfire. Sinds je MW2 verslaving missen we je daar en in andere games... Offtopic: maar ik heb mn Steam weer helemaal gehacked, dus binnenkort zal ik je daar wel gaan spammen Evil

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
Alcazar

[ACC] Pwned hard...

pimemmen
« Antwoord #5 Gepost op: Zaterdag 26 December 2009, 11:22:37 »

Black dat TU gedeelte... betekent dat je in delft komt wonen of niet?Smiley misschien kan ik je weleens opw8en met mijn oom bij de TU....xD

En zup we willen jouw goede voornemens weten...Wink

RefleX
Staff

One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #6 Gepost op: Zaterdag 26 December 2009, 13:47:00 »

@RefleX: Yeah, challenges zijn verslavend.
Offtopic: Ik heb binnenkort msschien wel heel goed nieuws... ik weet niet wie er eerder mee komt, Infinity of de coders van TG, maar ik zit er bovenop en msschien kan ik binnen enkele maanden een MW2 dedicated server opzetten. Gebaseerd op de laatste geruchten... schiet me er niet voor af.

Goed voornemen voor een ander: Reflex, kom vaker op Xfire. Sinds je MW2 verslaving missen we je daar en in andere games... Offtopic: maar ik heb mn Steam weer helemaal gehacked, dus binnenkort zal ik je daar wel gaan spammen Evil

Wordt afwachten Smiley ...

En ja idd ik zal wel wat vaker op Xfire komen. Ik heb je trouwens al een paar keer online zien komen deze twee dagen (op Steam). Ben daar nu bekend onder de naam AsthetiK+ (echter, als je naar m'n profiel gaat zie je gewoon RefleX Wink).

BlackHole
Founder
Leader

Mr. Blackovitch

dvdgiessen
« Antwoord #7 Gepost op: Zaterdag 26 December 2009, 13:52:03 »

Yeah, herkende je al.... 't was ook niet moeilijk, je was de enige die non-stop in MW2 zat. Tongue

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
RefleX
Staff

One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #8 Gepost op: Zaterdag 26 December 2009, 18:13:57 »

Yeah, herkende je al.... 't was ook niet moeilijk, je was de enige die non-stop in MW2 zat. Tongue

Lololol xD

Pagina's: [1]   Omhoog
 Print 

Ga naar: 

Back To Top