Advanced Combat Clan
0
Vrijdag 8 November 2024, 20:11:31 *
Welkom op het [ACC] forum! Meld je aan of registreer je.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Hij heeft een snellere glasvezelverbinding en onze licentie is vernieuwd: join nu direct onze TeamSpeak 3 server!
 
Pagina's: [1]   Omlaag
 Print 
AuteurTopic: Dead space 2  (gelezen 4226 keer)
0 geregistreerde leden en 1 bezoeker bekijken dit topic.
Juniorissimo
Ex-(staff)member
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 1.963

|Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|


WWW
« Gepost op: Vrijdag 12 Februari 2010, 20:54:23 »

Jaja de sequel van de beste space-horror game komter weer aan ^^ (kzeg space horror of krijg fear weer naar mn kop gesmeten ^^), De opvolger van dead space.
Voor de geïntresseerden onder jullie die van plan zouden zijn dit prachitge game te kopen / downloaden hier wat info:

  • Isaac Clarke’s suit from the original Dead Space defined the character’s iconic look, but he’s getting a visual overhaul for Dead Space 2. His suit upgrades won’t just iterate on the same design; they will have distinct looks based on the functions they were designed to perform in the Dead Space universe. We take a look at the features of Isaac’s Advanced Suit, which has a futuristic feel (even for Dead Space) and is better suited to handle combat situations.



    Helmet: Isaac’s helmet isn’t just a bucket over his head. When he wants to take it off, it splits in half and separates into several pieces, folding into the front and back and back of his suit. Players will see this process multiple times, since Isaac will be talking to people face-to-face in Dead Space 2.

    Holographic Interface: Like the original Dead Space, Isaac’s objectives and inventory will be accessed in real-time via a holograph projection.

    Boots: Equipped with toe and heel jets for maneuverability in zero gravity, this advanced footwear will be good for more than generating echoing footsteps.

    Control Wings: With the increased presence of zero-G combat in Dead Space 2, jumping from point to point won’t cut it anymore. These wings extend and assist Isaac with navigating in a weightless environment.

    RIG Projector: Isaac’s health and stasis level are now displayed as holograms on his back, though they will retain the bright blue color to make them visible in the dark corridors. The team at Visceral says it is considering “different models” for stasis in Dead Space 2, which may mean that the power recharges slowly instead of depleting.

    Armored Plating: A few bands of rusty metal may be enough protection for your average engineer, but this suit is designed to handle combat. The armored plating makes it more difficult for the Necromorphs to sink their claws into Isaac.

Eig. heb je hier alle nodige informatie die je moet hebben voor meer... veel lees plezier, zitten leuke dingen bij

Visceral Studios, de ontwikkelaar van de Dead Space-reeks, overweegt een PC-versie van Dead Space 2. Dat liet een woordvoerder van uitgever Electronic Arts weten aan website Eurogamer.

Gisteren liet een woordvoerder van EA nog weten dat een PC-versie van Dead Space 2 niet in de planning zit. De reactie kwam nadat EA een releaselijst vrij had gegeven waarop Dead Space 2 wel voor consoles en handhelds werd genoemd, maar niet voor PC.

"We overwegen een PC-versie", zei de woordvoerder vandaag tegen Eurogamer. "We kondigen op dit moment nog niets aan. Visceral Studios doet op dit moment zijn best een uitstekend vervolg op de populaire game Dead Space te maken voor de Xbox 360 en PlayStation 3."

Verwarring
Daarnaast lijkt er bij Electronic Arts zelf ook verwarring te heersen over de systemen waarop Dead Space 2 uitkomt. Op het forum van Electronic Arts valt te lezen dat de game ook naar de PC komt.
Gelogd
BlackHole
Founder
Leader

Offline Offline

Berichten: 2.993


Mr. Blackovitch

dvdgiessen
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Vrijdag 12 Februari 2010, 21:08:40 »

Er is  idd geen 'officiele' bevestiging dat de game ook naar PC komt. Beter wel...
Gelogd

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
Juniorissimo
Ex-(staff)member
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 1.963

|Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|


WWW
« Antwoord #2 Gepost op: Vrijdag 12 Februari 2010, 22:17:56 »

Er is  idd geen 'officiele' bevestiging dat de game ook naar PC komt. Beter wel...

ik denk niet dat ze dat zouden kunnen doen, ze verliezen een grote doelgroep, ... natuurlijk een game maken voor consoles is gemakkelijker dan een spel voor de pc. een console moet je maar 1 cpu en gpu configureren en bij de pc een paar duizende combinatie's. Op zulke punten kan ik het wel begrijpen dat als ze een zeer snelle dealine hebben dat ze pc laten vallen
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 Print 
 
Ga naar: 

Back To Top