RiechanMember OfflineBerichten: 106 ~Flowers in full bloom do not last forever~ |  | « Gepost op: Dinsdag 2 Maart 2010, 22:59:39 » | |
Oioi! Zal me ook eens voorstellen. Ik ben Rie en woon België. Ben 20 jaar en 3e jaars studente architectuur. Ik heb veeeeeeel hobbies ... waaronder Japan, anime, Japanse drama's, zingen, muziek luisteren, knutselen, tekenen, naaien (als in kleren naaien ...) en nu dus terug gamen (danku Antrilion) Vroeger speelde ik shooters zoals moh, cs, cod maar nooit multiplayer. Heb na deze ook Far cry 2 , Resident Evil 4 enz. gespeeld.
Wat nicknames betreft, sommige noemen me 'val', andere 'rie' btw 'Riechan' wordt niet als 'riegan' uitgesproken maar als 'rietsjan'
Als je nog iets wilt weten, vraag jet maar. | | « Laatste verandering: Donderdag 16 Februari 2012, 02:48:45 door Riechan » | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #1 Gepost op: Dinsdag 2 Maart 2010, 23:20:37 » | |
Hey Riechan, Goeie introductie! Een fan van hobbies dus... volgensmij hebben de meesten hier daar last van.  Welkom op 't forum, enjoy your stay!  | | | Gelogd |
|
|
|
JuniorissimoEx-(staff)member Geregistreerd OfflineBerichten: 1.963 |Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|  |  | « Antwoord #2 Gepost op: Dinsdag 2 Maart 2010, 23:30:14 » | |
Zozo, idem dito wat black even had gzegt
en zo te zien speel je een aantal goede games ^^, farcry 2 en RE4 (goede keuze ^^) ik raad je bioshock aan even ter zijde ^^ en leuk dat je een blog hebt, wel eens leuk om te zien wat je allemaal doet hehe
Greetz junior enjoy acc | | | Gelogd |
|
|
|
RiechanMember OfflineBerichten: 106 ~Flowers in full bloom do not last forever~ |  | « Antwoord #3 Gepost op: Dinsdag 2 Maart 2010, 23:45:36 » | |
Zozo, idem dito wat black even had gzegt
en zo te zien speel je een aantal goede games ^^, farcry 2 en RE4 (goede keuze ^^) ik raad je bioshock aan even ter zijde ^^ en leuk dat je een blog hebt, wel eens leuk om te zien wat je allemaal doet hehe
Greetz junior enjoy acc
RE4 kan k niet meer spelen  (mn ex had die op de gamecube) en Far cry ook niet meer, laptop kan maar een spel tegelijk aan ... | | | Gelogd |
|
|
|
JuniorissimoEx-(staff)member Geregistreerd OfflineBerichten: 1.963 |Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|  |  | « Antwoord #4 Gepost op: Dinsdag 2 Maart 2010, 23:48:47 » | |
hum.. ja mijn computer kan ook maar 1 spel tegelijk aan ^^ dus die laatste snapte ik even niet ^^ hehe | | | Gelogd |
|
|
|
RefleXStaff OfflineBerichten: 1.686 One Shot, One Kill |  | « Antwoord #5 Gepost op: Dinsdag 2 Maart 2010, 23:51:16 » | |
Lol van mij mag gamen wel als hobby gezien worden Black  ... En nice introductie verder... ziet ernaar uit dat je erg cultureel bent. Heb zo op m'n school ook wat anime-fans. | | | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #6 Gepost op: Dinsdag 2 Maart 2010, 23:53:26 » | |
Lol van mij mag gamen wel als hobby gezien worden Black  ... Dat is 't ook. Maarja, anders klinkt 't ook zo afgevlakt he Offtopic: MW2 *hint* | | | Gelogd |
|
|
|
RefleXStaff OfflineBerichten: 1.686 One Shot, One Kill |  | « Antwoord #7 Gepost op: Dinsdag 2 Maart 2010, 23:55:59 » | |
Offtopic: MW2 *hint*
Jaja, hence my message. | | | Gelogd |
|
|
|
ZupaliciousStaff OfflineBerichten: 730 ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ |  | « Antwoord #8 Gepost op: Woensdag 3 Maart 2010, 15:33:02 » | |
hum.. ja mijn computer kan ook maar 1 spel tegelijk aan ^^ dus die laatste snapte ik even niet ^^ hehe
wrs staat haar harde schijf vol, en heeft ze maar 1 spel geinstalleerd. Ze mot wrs cod verwijdren om farcry trg de installen | | | Gelogd |
|
|
|
JuniorissimoEx-(staff)member Geregistreerd OfflineBerichten: 1.963 |Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|  |  | « Antwoord #9 Gepost op: Woensdag 3 Maart 2010, 16:06:36 » | |
wrs staat haar harde schijf vol, en heeft ze maar 1 spel geinstalleerd. Ze mot wrs cod verwijdren om farcry trg de installen
als je het zo bekijkt ^^ kan ook hehe | | | Gelogd |
|
|
|
RiechanMember OfflineBerichten: 106 ~Flowers in full bloom do not last forever~ |  | « Antwoord #10 Gepost op: Woensdag 3 Maart 2010, 19:17:22 » | |
wrs staat haar harde schijf vol, en heeft ze maar 1 spel geinstalleerd. Ze mot wrs cod verwijdren om farcry trg de installen
idd  | | | Gelogd |
|
|
|
ZupaliciousStaff OfflineBerichten: 730 ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ |  | « Antwoord #11 Gepost op: Woensdag 3 Maart 2010, 19:35:11 » | |
Heb je al een mooi logo in gedachten voor op het forum? | | | Gelogd |
|
|
|
RiechanMember OfflineBerichten: 106 ~Flowers in full bloom do not last forever~ |  | « Antwoord #12 Gepost op: Woensdag 3 Maart 2010, 21:46:44 » | |
Heb je al een mooi logo in gedachten voor op het forum?
bedoel je als avatar of in mn signature? zal er in t weekend eens naar zien  | | | Gelogd |
|
|
|
ZupaliciousStaff OfflineBerichten: 730 ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ |  | « Antwoord #13 Gepost op: Woensdag 3 Maart 2010, 22:30:02 » | |
avatar eig als je hulp nodig hebt vraag je het maar. Voor het uit te knippe zoals mij, juni en black ofzo. Maar ik denk wel dat je daarmee bekend bent. | | | Gelogd |
|
|
|
RefleXStaff OfflineBerichten: 1.686 One Shot, One Kill |  | « Antwoord #14 Gepost op: Woensdag 3 Maart 2010, 23:08:46 » | |
avatar eig als je hulp nodig hebt vraag je het maar. Voor het uit te knippe zoals mij, juni en black ofzo. Maar ik denk wel dat je daarmee bekend bent.
Nu je het zegt... ik heb het zwart ook maar eens weggehaald... nooit eerder aan gedacht o_O | | | Gelogd |
|
|
|
|