ZupaliciousStaff OfflineBerichten: 730 ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ |  | « Gepost op: Dinsdag 25 Mei 2010, 19:22:34 » | |
WEl ik heb wat in black zijn site zitten knoeien en kijk wat ik gevonden heb. Voor GROTERE afbeelding. | | | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #1 Gepost op: Dinsdag 25 Mei 2010, 19:31:30 » | |
Je komt dichterbij, mn beste... maar je hebt em nog niet  Sowieso zijn er nog vele die jullie nog niet gevonden hebben. Je zou dit in dit topic iig al kunnen uitwisselen wat je al hebt... dan wordt 't pas een wedstrijd.  | | | Gelogd |
|
|
|
RefleXStaff OfflineBerichten: 1.686 One Shot, One Kill |  | « Antwoord #2 Gepost op: Dinsdag 25 Mei 2010, 19:42:24 » | |
Hehehe, nou moet Black iets anders bedenken om elke vorm van hint tegen te gaan  | | | Gelogd |
|
|
|
SweexMember OfflineBerichten: 163 |  | « Antwoord #3 Gepost op: Woensdag 26 Mei 2010, 19:16:24 » | |
Nu vraag ik me toch af: WTF zijn we aan het zoeken en wat heb je gevonden XD | | | Gelogd |
|
|
|
RefleXStaff OfflineBerichten: 1.686 One Shot, One Kill |  | « Antwoord #4 Gepost op: Woensdag 26 Mei 2010, 20:51:00 » | |
Als je regelmatig de shoutbox bezoekt, post Black soms een nieuwe emoticon, die nergens bij staat. De code die je invoert om die emoticon te krijgen, die proberen we vervolgens tevergeefs te vinden. | | | Gelogd |
|
|
|
SweexMember OfflineBerichten: 163 |  | « Antwoord #5 Gepost op: Woensdag 26 Mei 2010, 22:59:19 » | |
lol kan je niet net zoals met hyves de emoticons kopieren een backspace doenen dan alleen het laatste symbool niet meeer zien maar de rest wel (alsj je snapt wat ik bedoel)  Of haal ik nu all the fun uit jullie spelletje  | | | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #6 Gepost op: Woensdag 26 Mei 2010, 23:10:41 » | |
Nope, dat kan helaas niet. Drie maal raden om welke reden....  | | | Gelogd |
|
|
|
ZupaliciousStaff OfflineBerichten: 730 ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ |  | « Antwoord #7 Gepost op: Donderdag 27 Mei 2010, 01:32:10 » | |
omdat de paus een duitser is? | | | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #8 Gepost op: Donderdag 27 Mei 2010, 10:21:43 » | |
Nee, dat had er nou net niets mee te maken. Er is geen paus-smiley.  | | | Gelogd |
|
|
|
_-*Terror Tale*-_Senior member OfflineBerichten: 334 give it all |  | « Antwoord #9 Gepost op: Donderdag 27 Mei 2010, 10:43:43 » | |
als je dat doet krijg je de link naar de afbeelding, wrm weet ik niet, ben geen programmeur :p | | | Gelogd |
You can't feel the heat until you hold your hand over the flame You have to cross the line just to remember where it lays You won't know your worth now, son, until you take a hit And you won't find the beat until you lose yourself in it |
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #10 Gepost op: Zondag 13 Juni 2010, 22:04:04 » | |
Kom op... vooral de ninja is echt niet zo moeilijk. Als je mij een beetje kent, had je de link allang gelegt.  | | | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #11 Gepost op: Donderdag 2 September 2010, 00:39:24 » | |
De uitdaging is weer uitgebreid met 15 nieuwe smileys. Ik laat er soms wel een paar vallen, dus blijf op je tellen letten.  Overigens, hebben jullie die ninja nou nog steeds niet? Kom nou jongens, hij is echt niet moeilijk! | | | Gelogd |
|
|
|
_-*Terror Tale*-_Senior member OfflineBerichten: 334 give it all |  | « Antwoord #12 Gepost op: Donderdag 2 September 2010, 14:39:16 » | |
easy for u to say xd
| | | Gelogd |
You can't feel the heat until you hold your hand over the flame You have to cross the line just to remember where it lays You won't know your worth now, son, until you take a hit And you won't find the beat until you lose yourself in it |
|
|
|