RefleXStaff OfflineBerichten: 1.686 One Shot, One Kill |  | « Gepost op: Woensdag 1 September 2010, 19:45:31 » | |
Tijd voor een nieuw forumspelletje  . De regels zijn simpel. Je maakt een zin in de vorm van "Ik ben zo verslaafd aan ... dat ik zelfs ..." en in de puntjes vul je iets in. Ik zal om te beginnen maar een voorbeeld geven. Voorbeeld: Ik ben zo verslaafd aan gamen dat ik zelfs een kever "een noob" noem als die op z'n rug ligt en niet meer op kan staan. | | | Gelogd |
|
|
|
fluppy123Member OfflineBerichten: 438 |  | « Antwoord #1 Gepost op: Woensdag 1 September 2010, 21:28:30 » | |
ik ben zo verslaafd aan motos dat ik zelf in mijn slaap in foetus houding lig (zoals de racers op hun moto zitten)
en da is EGT waar | | | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #2 Gepost op: Woensdag 1 September 2010, 23:08:32 » | |
Ik ben zo verslaafd aan programmeren dat ik zelfs in code droom. | | | Gelogd |
|
|
|
RefleXStaff OfflineBerichten: 1.686 One Shot, One Kill |  | « Antwoord #3 Gepost op: Woensdag 1 September 2010, 23:56:01 » | |
Ik ben zo verslaafd aan luiheid dat ik zelfs later opsta om mijn andere verslaving uit te voeren. | | | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #4 Gepost op: Donderdag 2 September 2010, 00:17:52 » | |
Ik ben zo verslaafd aan detectives dat ik achter elk persoon (in RL) een dader zoek. | | | Gelogd |
|
|
|
RiechanMember OfflineBerichten: 106 ~Flowers in full bloom do not last forever~ |  | « Antwoord #5 Gepost op: Vrijdag 3 September 2010, 13:44:05 » | |
yay detectives ^^ euhm ik ben zo verslaafd aan Japanse drama's dat ik soms in het japans denk... zoals korte zinnetjes enzo... | | | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #6 Gepost op: Vrijdag 3 September 2010, 14:33:35 » | |
Ik ben zo aan films dat ik zelfs alles in real life aan de special effects wijt. | | | Gelogd |
|
|
|
RefleXStaff OfflineBerichten: 1.686 One Shot, One Kill |  | « Antwoord #7 Gepost op: Vrijdag 3 September 2010, 15:55:12 » | |
ik ben zo verslaafd aan internet dat ik zelfs totaal niets met een pc zonder internetverbinding kan doen. | | | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #8 Gepost op: Vrijdag 3 September 2010, 20:25:45 » | |
Ik ben zo verslaaft aan chatten dat ik me altijd aan mensen voorstel als "add me on xfire" | | | Gelogd |
|
|
|
fluppy123Member OfflineBerichten: 438 |  | « Antwoord #9 Gepost op: Zaterdag 4 September 2010, 11:10:34 » | |
ik ben zo verslaafd aan mijn scroll dat ik er zelf tijdens de les mee zit te prutsen. | | | Gelogd |
|
|
|
RefleXStaff OfflineBerichten: 1.686 One Shot, One Kill |  | « Antwoord #10 Gepost op: Zaterdag 4 September 2010, 17:14:26 » | |
Ik ben zo verslaafd aan de ACC forums dat ik zelfs elke dag er vele malen naar kijk. | | | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #11 Gepost op: Zaterdag 4 September 2010, 19:11:48 » | |
Ik ben zelfs zo verslaafd aan de ACC forums dat ik ze zelfs elke nacht voor het slapen en elke ochtend voor het opstaan al vanaf mn mobiel check. ^^ | | | Gelogd |
|
|
|
_-*Terror Tale*-_Senior member OfflineBerichten: 334 give it all |  | « Antwoord #12 Gepost op: Maandag 6 September 2010, 22:40:51 » | |
ik ben zo verslaafd aan lezen dat ik zelfs op toiletpapier letters probeer te ontdekken | | | Gelogd |
You can't feel the heat until you hold your hand over the flame You have to cross the line just to remember where it lays You won't know your worth now, son, until you take a hit And you won't find the beat until you lose yourself in it |
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #13 Gepost op: Woensdag 8 September 2010, 01:21:49 » | |
Ik ben zo verslaaft aan elektriciteit dat ik zelfs onderweg nog vanalles op een dynamo aansluit. | | | Gelogd |
|
|
|
fluppy123Member OfflineBerichten: 438 |  | « Antwoord #14 Gepost op: Woensdag 8 September 2010, 14:37:00 » | |
ik ben zo verslaafd aan vuur, dat ik als screensaver een open haard heb staan... (NOT xd) | | | Gelogd |
|
|
|
|