Daar was ik ook al langere tijd achter. Ik zie in mn spambox ook met enige regelmaat allerlei mailtjes van jou voorbij komen.
Iig, ten eerste raad ik je aan om je wachtwoord te wijzigen. Waarschijnlijk heb je ooit perongeluk je wachtwoord ingevuld op een nep-site, die vervolgens je gehele adresboek heeft gekopiëerd en daarnaar nu allerlei spam verstuurd. Door je wachtwoord te wijzigen kunnen ze niet meer (opnieuw) in je account komen.
Ik heb de emails ff geanalyseerd en ze worden verzonden vanaf de Hotmail-mailservers. Aan de SPF-results is dus weinig te doen. Je wachtwoord wijzigen lost mogelijk het probleem geheel op, voor de rest ligt het bij MS om hun servers goed te onderhouden.
Overigens, als je je wachtwoord wijzigt, let er ook ff op dat je je geheime vraag en/of tweede emailadres veranderd. Anders zouden de spammers je account gewoon terug kunnen overnemen, doordat ze ook deze gegevens ingezien of zelfs veranderd kunnen hebben.
Draai daarnaast even een virus/spyware-scan om te kijken of je computer misschien niet enige spyware bevat die dit probleem veroorzaakt.