Advanced Combat Clan
0
Vrijdag 8 November 2024, 20:33:58 *
Welkom op het [ACC] forum! Meld je aan of registreer je.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Hij heeft een snellere glasvezelverbinding en onze licentie is vernieuwd: join nu direct onze TeamSpeak 3 server!

Pagina's: [1]   Omlaag
 Print 
AuteurTopic: Gebroken linkjes  (gelezen 7588 keer)
0 geregistreerde leden en 1 bezoeker bekijken dit topic.
Zupalicious
Staff

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

zupalicious
« Gepost op: Maandag 10 Januari 2011, 14:51:18 »

De onderste link werkt nu niet meer door de forumveranderingen.

Mod edit: En waarschijnlijk zijn er zo nog wel vele links verstopt in allerlei topics die niet meer werken

Mod edit: 2: Topic afgesplitst
« Laatste verandering: Maandag 10 Januari 2011, 18:38:37 door BlackHole » Gelogd
BlackHole
Founder
Leader

Mr. Blackovitch

dvdgiessen
« Antwoord #1 Gepost op: Maandag 10 Januari 2011, 16:11:05 »

Vreemd... ik heb een enorme lading wijzigingen doorgevoerd, maar toch echt niets wat de links zou moeten beïnvloeden...

In ieder geval, als je een dergelijke link opmerkt, rapporteer de post gewoon even, dan kan een van de staffmembers het fixen.

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
RefleX
Staff

One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #2 Gepost op: Maandag 10 Januari 2011, 18:36:24 »

Klinkt misgien dom, maar hoe report je eigenlijk Tongue Zie nergens een report knop.

Vreemd... ik heb een enorme lading wijzigingen doorgevoerd, maar toch echt niets wat de links zou moeten beïnvloeden...

Hmmmm... misgien klinkt dit ook vaag, maar begrijp ik het goed dat, ondanks al je veranderingen in namen, volgordes en secties, het adres van links niet verandert?

Xfire: styleofkilling
MSN: spk@live.nl
BlackHole
Founder
Leader

Mr. Blackovitch

dvdgiessen
« Antwoord #3 Gepost op: Maandag 10 Januari 2011, 18:45:03 »

Hm... als staff had ik je daar geen permissies voor gegeven, aangezien het meestal onnodig is om iets te reporten en vervolgens zelf als staff dat rapport te moeten afhandelen.

Maar ik kan me voorstellen dat in sommige situaties, waar we eerst willen overleggen of waar je even geen tijd hebt, het ook wel gemakkelijk is als je zelf kan reporten. Permissie toegevoegd, je ziet nu rechtsonder elke post een link zitten om te rapporteren.

Hmmmm... misgien klinkt dit ook vaag, maar begrijp ik het goed dat, ondanks al je veranderingen in namen, volgordes en secties, het adres van links niet verandert?
Klopt. Ik heb er bij het doorvoeren van alle wijzigingen op gelet dat alle topicnummers hetzelfde bleven, dus als het goed is werken alle link nog zonder problemen.

Topics zijn genummerd onafhankelijk van in welk board ze zitten, dit is het nummer wat je achteraan in de URL ziet als je een topic bekijkt. Dit nummer blijft altijd hetzelfde, en kan alleen voor een deel van de berichten wijzigen als je een topic splitst/samenvoegd. Verder blijft het hetzelfde, wat wel zo handig is. Anders moest je elke keer dat je een topic verplaatst alle links aanpassen. Wink

Wes
Vertegenwoordiger |SOG|

|SOG|Wes_(CD)

gen82
« Antwoord #4 Gepost op: Maandag 10 Januari 2011, 20:36:50 »

Als je topics merged then krojgt hij het nummer van de eerste waar het met gemerged wordt, zo eee-n link kan wel breken met topic mergen ...

Als je gewoon topics moved dan blijven de linken gewoon gaan, speelt geen rol waar je de topic in plaats t...

BlackHole
Founder
Leader

Mr. Blackovitch

dvdgiessen
« Antwoord #5 Gepost op: Maandag 10 Januari 2011, 20:50:34 »

Als je topics merged then krojgt hij het nummer van de eerste waar het met gemerged wordt, zo eee-n link kan wel breken met topic mergen ...

Als je gewoon topics moved dan blijven de linken gewoon gaan, speelt geen rol waar je de topic in plaats t...
Voor gemergde topics heb ik een kleine fix doorgevoerd, hij reserveerd het topicnummer en redirect automatisch naar het nieuwe topic. Dus tenzij een post naar een board verplaatst wordt waar je geen permissies voor hebt, gaat er nooit een topicnummer of linkje kapot. Of we moeten van domeinnaam veranderen. Smiley

Pagina's: [1]   Omhoog
 Print 

Ga naar: 

Back To Top