Hm... als staff had ik je daar geen permissies voor gegeven, aangezien het meestal onnodig is om iets te reporten en vervolgens zelf als staff dat rapport te moeten afhandelen.
Maar ik kan me voorstellen dat in sommige situaties, waar we eerst willen overleggen of waar je even geen tijd hebt, het ook wel gemakkelijk is als je zelf kan reporten. Permissie toegevoegd, je ziet nu rechtsonder elke post een link zitten om te rapporteren.
Hmmmm... misgien klinkt dit ook vaag, maar begrijp ik het goed dat, ondanks al je veranderingen in namen, volgordes en secties, het adres van links niet verandert?
Klopt. Ik heb er bij het doorvoeren van alle wijzigingen op gelet dat alle topicnummers hetzelfde bleven, dus als het goed is werken alle link nog zonder problemen.
Topics zijn genummerd onafhankelijk van in welk board ze zitten, dit is het nummer wat je achteraan in de URL ziet als je een topic bekijkt. Dit nummer blijft altijd hetzelfde, en kan alleen voor een deel van de berichten wijzigen als je een topic splitst/samenvoegd. Verder blijft het hetzelfde, wat wel zo handig is. Anders moest je elke keer dat je een topic verplaatst alle links aanpassen.