Advanced Combat Clan

Talk Zone => Fun & offtopic => Topic gestart door: Juniorissimo op Woensdag 31 Maart 2010, 00:26:07



Titel: Dit is een hobby
Bericht door: Juniorissimo op Woensdag 31 Maart 2010, 00:26:07


 :smooth:


Titel: Re: Dit is een hobby
Bericht door: BlackHole op Woensdag 31 Maart 2010, 00:49:49
Nice nice


Titel: Re: Dit is een hobby
Bericht door: RefleX op Woensdag 31 Maart 2010, 10:11:45
Zo weten we ons in ieder geval voor te bereiden op een oorlog  8)


Titel: Re: Dit is een hobby
Bericht door: Zupalicious op Woensdag 31 Maart 2010, 13:02:22
ik wil een test xD eens zine hoevele dat armor aankan xD