BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #30 Gepost op: Donderdag 5 November 2009, 14:10:01 » | |
Belangrijk is dat ik hier zo snel mogelijk weg kom... 'k zit nu op school.  | | | Gelogd |
|
|
|
RefleXStaff OfflineBerichten: 1.686 One Shot, One Kill |  | « Antwoord #31 Gepost op: Donderdag 5 November 2009, 18:12:11 » | |
school was de plek dat ik "knieën zijn erg belangrijk" postte. | | | Gelogd |
|
|
|
JuniorissimoEx-(staff)member Geregistreerd OfflineBerichten: 1.963 |Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|  |  | « Antwoord #32 Gepost op: Donderdag 5 November 2009, 18:24:31 » | |
potte jij een post vanop school? | | | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #33 Gepost op: Donderdag 5 November 2009, 18:49:24 » | |
School heeft internet, en denk je nou echt dat iemand mij kan tegenhouden om dan gewoon te doen waar ik zin in heb, ipv schoolwerk?  | | | Gelogd |
|
|
|
RefleXStaff OfflineBerichten: 1.686 One Shot, One Kill |  | « Antwoord #34 Gepost op: Donderdag 5 November 2009, 22:48:49 » | |
Schoolwerk is mega saai | | | Gelogd |
|
|
|
JuniorissimoEx-(staff)member Geregistreerd OfflineBerichten: 1.963 |Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|  |  | « Antwoord #35 Gepost op: Donderdag 5 November 2009, 23:26:07 » | |
saai is eigenlijk nog te zacht uitgedrukt | | | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #36 Gepost op: Donderdag 5 November 2009, 23:57:21 » | |
Uitgedrukt kan het niet worden... zo erg is het. | | | Gelogd |
|
|
|
JuniorissimoEx-(staff)member Geregistreerd OfflineBerichten: 1.963 |Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|  |  | « Antwoord #37 Gepost op: Vrijdag 6 November 2009, 00:09:41 » | |
het is toch niet meer voormogelijk hé | | | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #38 Gepost op: Vrijdag 6 November 2009, 00:39:23 » | |
Hé, 't is alweer bijna vrijdag. | | | Gelogd |
|
|
|
JuniorissimoEx-(staff)member Geregistreerd OfflineBerichten: 1.963 |Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|  |  | « Antwoord #39 Gepost op: Vrijdag 6 November 2009, 01:22:32 » | |
Vrijdag is het vandaag | | | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #40 Gepost op: Vrijdag 6 November 2009, 14:23:07 » | |
Vandaag is de laatste dag voor het weekend! | | | Gelogd |
|
|
|
JuniorissimoEx-(staff)member Geregistreerd OfflineBerichten: 1.963 |Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|  |  | « Antwoord #41 Gepost op: Vrijdag 6 November 2009, 14:45:14 » | |
weekend alweer? vakantie is dus voor mij gedaan
| | | Gelogd |
|
|
|
BlackHoleFounder Leader OfflineBerichten: 2.993 Mr. Blackovitch  |  | « Antwoord #42 Gepost op: Vrijdag 6 November 2009, 17:59:03 » | |
Gedaan is het met jouw vrije tijd, het harde werken begint weer. | | | Gelogd |
|
|
|
RefleXStaff OfflineBerichten: 1.686 One Shot, One Kill |  | « Antwoord #43 Gepost op: Vrijdag 6 November 2009, 18:11:25 » | |
Weer lekker op school zitten. | | | Gelogd |
|
|
|
JuniorissimoEx-(staff)member Geregistreerd OfflineBerichten: 1.963 |Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|  |  | « Antwoord #44 Gepost op: Vrijdag 6 November 2009, 18:51:45 » | |
zitten en op school is een zeer slechte combinatie | | | Gelogd |
|
|
|
|