Advanced Combat Clan
0
Donderdag 28 Maart 2024, 16:36:42 *
Welkom op het [ACC] forum! Meld je aan of registreer je.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Minimalisatie: Onze gameservers zijn offline, vaste activiteiten staan in de ijskast. Lees nu de aankondiging!
 
Pagina's: [1]   Omlaag
 Print 
AuteurTopic: You need reflex to win a war.  (gelezen 4246 keer)
0 geregistreerde leden en 1 bezoeker bekijken dit topic.
RefleX
Staff

Offline Offline

Berichten: 1.686


One Shot, One Kill

styleofkilling
« Gepost op: Zaterdag 10 Juli 2010, 00:07:57 »

Hey guys,

Dit zal waarschijnlijk een verrassing zijn voor jullie. Want van mij hoor je niet veel ^^.
Ik ben tenslotte de grootste mystery person ever, en dat zal ook zo blijven :ikhebdieninjaemoticonnodig:
Met deze eigenschap zit ik al in ACC sinds het is opgestart, en niemand ooit horen klagen over mijn anonimiteit. ACC is er tenslotte voor puur knallen met plezier, en daar pas ik natuurlijk perfect tussen!

Ik ben vanuit internet al een tijd lang RefleX, en zo kan je me ook altijd noemen. Varianten daarvan vind ik zeker niet erg, dus je kan me ook gerust flex noemen. RefleX als nick heeft een betekenis, in de zin dat je zonder reflex simpelweg niet snel genoeg je vijand kan neerknallen. Ik game eigenlijk nog niet eens zo lang, maar dat zegt niet over hoeveel ik game Cheesy Mijn eerste game, of laten we zeggen: eerste shooter, was Mohaa. In dat spel heb ik wat vaardigheden gekregen in muiscontrole en toetsenbordrammen, en uiteraard ook in reactievermogen. Ik heb tegenwoordig al meerdere jaren ervaring in Call of Duty 4 en sinds het spel uitkwam, ook Modern Warfare 2. Hiervoor heb ik ook een tijdje Call of Duty 2 gespeeld en Battlefield, maar dat "tijdje" stelt echt niet veel voor.

Ik woon in Den Haag, the city of peace, en ben net van de middelbare school af. Ik ga Communication & Multimedia Design (wat een rotnaam) studeren, en wie weet maak ik later wel de reclame en de websites voor de future shooters! Technisch gezien ben ik niet zo'n pro, maar wil je met mij een potje gamen, dan zal ik dat zeker doen als ik tijd heb, en anders maak ik tijd vrij! Nu, guess what my biggest hobby is. En je zult trouwens af en toe wat engels van me horen. Sommige dingen vind ik nu eenmaal wat makkelijker te zeggen in het engels.

Nou, genoeg gezegd. You wanna win a war, you get RefleX.  Wink
Gelogd


Xfire: styleofkilling
MSN: spk@live.nl
BlackHole
Founder
Leader

Offline Offline

Berichten: 2.993


Mr. Blackovitch

dvdgiessen
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Zaterdag 10 Juli 2010, 00:21:00 »

Nice intro. In onze geschiedenis zijn inderdaad aardig wat mysteries, en jij bent dat voor de meesten nog steeds.

Ik ga je geen welkom heten in de clan, want ja, je ben na mij het oudste lid en zelf bij de oprichting geweest. Cool

Thanks voor de nice intro, en keep up the good work!
Gelogd

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
Pagina's: [1]   Omhoog
 Print 
 
Ga naar: 

Back To Top