Advanced Combat Clan
0
Dinsdag 16 April 2024, 06:16:27 *
Welkom op het [ACC] forum! Meld je aan of registreer je.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Hij heeft een snellere glasvezelverbinding en onze licentie is vernieuwd: join nu direct onze TeamSpeak 3 server!
 
Pagina's: [1] 2 3 ... 6   Omlaag
 Print 
AuteurTopic: Het grote moppen-topic  (gelezen 95064 keer)
0 geregistreerde leden en 1 bezoeker bekijken dit topic.
BlackHole
Founder
Leader

Offline Offline

Berichten: 2.993


Mr. Blackovitch

dvdgiessen
WWW
« Gepost op: Maandag 20 April 2009, 21:20:57 »

Een derde topic als blijvertje, wat in feite ook een spel is.
Het doel? Post de leukste en beste moppen die je kent hier, zodat we hier een geweldige collectie krijgen.

Post tot je er bij neervalt!  Grin
Gelogd

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
BlackHole
Founder
Leader

Offline Offline

Berichten: 2.993


Mr. Blackovitch

dvdgiessen
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Maandag 20 April 2009, 21:21:18 »

Bij opgravingen in de Russische bodem, tot op een diepte van 100 meter, hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van 1000 jaar.

De Russen trokken hieruit de conclusie dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen communicatienetwerk.

Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven, waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn.

De Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezel netwerk in gebruik hadden. En dat zo'n 1000 jaar vóór de Russen...

Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: Bij opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden.

De Belgen concluderen hieruit dat 5000 jaar geleden de Oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.
Gelogd

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
RefleX
Staff

Offline Offline

Berichten: 1.686


One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #2 Gepost op: Maandag 20 April 2009, 22:04:09 »

Bij opgravingen in de Russische bodem, tot op een diepte van 100 meter, hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van 1000 jaar.

De Russen trokken hieruit de conclusie dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen communicatienetwerk.

Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven, waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn.

De Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezel netwerk in gebruik hadden. En dat zo'n 1000 jaar vóór de Russen...

Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: Bij opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden.

De Belgen concluderen hieruit dat 5000 jaar geleden de Oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.

hahahahahahahahaha ik kan niet stoppen met lachen...weet je khou zoo erg van humor
Gelogd


Xfire: styleofkilling
MSN: spk@live.nl
Juniorissimo
Ex-(staff)member
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 1.963

|Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|


WWW
« Antwoord #3 Gepost op: Dinsdag 21 April 2009, 16:02:55 »

hahahahahahahahaha ik kan niet stoppen met lachen...weet je khou zoo erg van humor

wie houd er nu niet van humor?
Gelogd
Zupalicious
Staff

Offline Offline

Berichten: 730


╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

zupalicious
« Antwoord #4 Gepost op: Dinsdag 21 April 2009, 17:24:16 »

ghmm, kep er zo veel goei gehoord he ma kan die nooit onthoude xD ken wel wat domme klassiekertjes herinnern die gulle wrs wel kent mja, poste maarop hoop van zege.

waarom pleegde A. Hitler zelfmoord                    -               Hij kreeg de gasrekening.

waarom deden de Joden niet mee in de oorlog                  -                    Ze waren op kamp!

Hoe krijgde 20 Joden in een auto?                             -                   2 vanvoor, 4 vanachter, en 14 in de assebak.

Waarom zijn er 11 gaten in een douchekop?                      -                         Omdat de Joden maar 10 vingers hadden.

Wat is het toppunt van het toppunt?              -        een blinde die zegt tegen een dove: kijk daar een lamme in de boom.




« Laatste verandering: Dinsdag 21 April 2009, 17:26:03 door Zupalicious » Gelogd
RefleX
Staff

Offline Offline

Berichten: 1.686


One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #5 Gepost op: Dinsdag 21 April 2009, 21:36:22 »

ik ken een paar dierenraadsels...

1. Hoe doe je een olifant in de koelkast?

2. Hoe doe je een giraffe in de koelkast?

3. Elk jaar is er voor de dieren een gezamenlijke bijeenkomst, hier ergens op deze wereld in een bos, welk dier komt er niet?



En zupa kende em wrs al Tongue
1. Deurtje open..olifant erin..deurtje dicht.
2. Deurtje open..olifant eruit..giraffe erin..deurtje dicht.
3. De giraffe want diie zit in de koelkast

xD

« Laatste verandering: Woensdag 22 April 2009, 14:53:13 door RefleX » Gelogd


Xfire: styleofkilling
MSN: spk@live.nl
Juniorissimo
Ex-(staff)member
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 1.963

|Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|


WWW
« Antwoord #6 Gepost op: Woensdag 22 April 2009, 12:47:13 »

heb ok nog een paar gouwe ouwe xD:

-Weet ge wat een vrouw het eerst moet uittrekken om haar man in bed te krijgen?
De stekker van de tv!

-Moeder Overste roept al de nonnen van het klooster bijeen in de refter. En met een kwaad gezicht zegt ze : "In ons klooster is er ne condoom gevonden…" Al die nonnekes roepen : "Ooooooooooooooh!"; behalve één. Die giechelt "Hihihihihi!" "En" zegt Moeder Overste "in dieje condoom zat " Al die nonnekes : "Ooooooooh", behalve één : "Hihihihihi"! "Ja", zegt Moeder Overste "en in dieje condoom was ook een gaatje." Al die nonnekes : "Hihihihihi!" en dat één : "Oooooooh!"

-Ne vader zit met z`n twee zoons en z`n dochter `s middags te eten. Ineens zegt den oudste zoon: "Pa, ik moet u iets vertellen. Ik ben " De vader is helemaal de kluts kwijt, maar voor h`m iets kan zeggen, zegt de jongste zoon: "Pa, ik moet ook iets vertellen. Ik ben ook " "Maar allez", zegt dieje vader "is er hier dan niemand die het graag doet met een wijf?" Zegt die dochter : "Ja, ikke!"

-D`r komt ne man zijn huis binnengelopen en die roept tegen zijn vrouw : " Ik heb twee miljoen euro gewonnen op de lotto. Dus pakt de koffers maar." "En wat moet ik meenemen", vraagt die vrouw blij "zomerkleren of winterkleren?" "Da kan me niet schelen", antwoordt dieje vent "als ge het maar afbolt!"

-Een vrouw is het beu dat hare man altijd maar bezig is over "Gij met uwe praat over seks altijd", zegt ze kwaad "klapt nu `ns over iets normaal, bijvoorbeeld over het weer." "Okee", zegt die vent " wanneer doen we het WEER?"

en nu stop ik ff oft forum is gdn xD
Gelogd
RefleX
Staff

Offline Offline

Berichten: 1.686


One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #7 Gepost op: Woensdag 22 April 2009, 14:57:00 »

soms snapte ik het niet helemaal door de spelling en grammatica maar goed... uiteindelijk tog wel
Gelogd


Xfire: styleofkilling
MSN: spk@live.nl
BlackHole
Founder
Leader

Offline Offline

Berichten: 2.993


Mr. Blackovitch

dvdgiessen
WWW
« Antwoord #8 Gepost op: Woensdag 22 April 2009, 16:49:23 »

Een klein oud vrouwtje gaat op een mooie dag naar de Rabobank met een grote zak geld. Bij de loketbediende vraagt ze om een onderhoud met de directeur om dat geld op een rekening te zetten. Na aandringen neemt de loketbediende haar mee naar het kantoor van de directeur.

De directeur vraagt haar hoeveel ze op haar nog te open rekening wil plaatsen. Ze antwoordt hem:
"1.248.000 euro", terwijl ze de zak op tafel gooit.
De directeur was echter van nieuwsgierige aard en zegt:
"Mevrouw, waarom loopt u met zoveel geld over straat. Hoe komt u hieraan?"
Het kranige oudje antwoordt hem:
"Ik doe veel weddenschappen."
De directeur, nog nieuwsgieriger zegt:
"Wat voor weddenschappen?"
Ze antwoordt hem:
"Bijvoorbeeld: ik wed voor 5.000 euro met je dat je kloten vierkant zijn."
De directeur lachten zegt:
"Dit is een domme weddenschap! Dat kan je toch nooit winnen!"
Het oudje antwoordt hem:
"Je aanvaard de weddenschap dus?"
"Natuurlijk", repliceert de directeur, "ik wed met je voor 5.000 euro dat mijn kloten niet vierkant zijn."

"Goed," zegt het oudje. "vermits het toch om een groot bedrag gaat, stel ik voor dat ik morgen terugkom, rond 10u00, met mijn advocaat als getuige."
De directeur is het hier mee eens. Die nacht kan de directeur geen slaap vatten. Ongeveer elk uur staat hij voor de spiegel zijn kloten langs alle mogelijke zijden te controleren. Ze zijn echter niet vierkant. Hij gaat de weddenschap winnen!

De volgende ochtend om 10u00 stipt, stapt het oudje het kantoor van de directeur binnen, met haar advocaat. Ze stelt ze aan elkaar voor en herhaalt nog eens de weddenschap. De directeur herhaalt zijn engagement. Het oudje vraagt hem om zijn broek te laten zakken, zodat ook haar advocaat zijn kloten kan bekijken. Ze bekijkt zijn kloten en vraagt hem of ze ze mag vastnemen, om de controle tot in detail te kunnen uitvoeren. De directeur is het hiermee eens, vermits het toch om 5.000 euro gaat. Op hetzelfde ogenblik ziet hij dat de advocaat in stilte met zijn hoofd tegen de muur staat de kloppen. De directeur vraagt aan het oudje wat er aan de hand is met haar advocaat.

Ze antwoordt hem dat ze met hem gewed heeft voor 25.000 euro dat ze rond 10u00 de kloten van de directeur van de Rabobank in haar handen zou hebben...



De maffia was op zoek naar iemand om de wekelijkse incasso's te doen bij bedrijven die ze "beschermden". Omdat de politie ze (te) dicht op de hielen zat, werd er besloten om een dove voor dit werk te zoeken. Want, zo werd er geredeneerd, dan kon hij als hij werd gearresteerd niet met de politie communiceren wat hij aan het doen was.

Tijdens zijn eerste week incasseert de nieuwe ophaler meer dan 50.000 euro. Hij wordt echter inhalig en besluit om het geld te houden en op een veilige plaats te verbergen. De maffia realiseert zich al snel dat het geld te laat is en stuurt enkele maffioso achter de dove ophaler aan. Ze vinden hem en vragen hem waar het geld gebleven is. De dove kan niet met hen communiceren dus slepen de maffioso hem naar een tolk die gebarentaal kan. De tolk gebaart:
"Waar is het geld?"
De dove antwoordt:
"Ik weet niet waar je het over hebt."
De tolk zegt tegen de maffioso:
"Hij zegt dat hij niet weet waar jullie het over hebben."
Een maffioso pakt zijn pistool en doet dat in het oor van de dove ophaler.
"Vraag hem nu maar eens waar het geld is."
De tolk gebaart:
"Waar is het geld?"
De dove man antwoordt:
"De 50.000 euro heb ik verstopt in het park. Als je het park binnenkomt onder de 5e boom aan de rechter kant van het wandelpad."
De tolk zegt tegen de maffioso:
"Hij zegt dat ie nog steeds niet weet waar je het over hebt en dat je de trekker toch niet durft over te halen."



Drie Generaals in Amerika krijgen ontslag van het Pentagon en als oprotpremie mogen ze twee plaatsen op het lichaam aanwijzen en de afstand daartussen in centimeters word uitbetaald in miljoenen dollars.

De eerste generaal komt binnen en is vrij lang en zegt:
"Van het puntje van mijn hoofd tot het puntje van mijn tenen."
De officier meet en 190 cm = 190 miljoen dollar!!!

Generaal nummer twee is slim en zegt:
"Van mijn handen uitgestrekt boven mijn hoofd tot het puntje van mijn tenen."
De officier meet weer en 240 cm = 240 miljoen dollar!!! Hij helemaal blij en gaat weer weg.

Generaal nummer drie komt binnen en zegt:
"Van het puntje van mijn neus tot de onderkant van mijn ballen!!!"
"Hoho," zegt de officier, "daar moet ik even een medicus voor halen hoor."
Zo gezegd zo gedaan, de generaal doet zijn broek naar beneden en de medicus begint te meten, hij kijkt omhoog en vraagt:
"Waar zijn potverdikkie je ballen?!?"
"Ja, " zegt die generaal, "die zijn IN VIETNAM!!!"



Een Belg en een Hollander zitten naar een western te kijken van Clint Eastwood.
"Wedden," zegt de Hollander, "dat die cowboy van zijn paard afvalt?"
"Nee, " antwoordt de Belg, "hij valt niet van zijn paard af."
"Wedden dan!?"
"Is goed!" zegt de Belg, "om een kratje bier."
En ja hoor, na vijf minuten valt de cowboy van zijn paard af.
"Zie je nou wel!" zegt de Hollander, "maar ik moet wel een ding bekennen, ik heb deze film al eens eerder gezien."
"O, " zegt de Belg, "dan moet ik ook iets bekennen. Ik heb deze film ook al eens gezien, maar ik dacht, ach hij zal wel niet voor de tweede keer van zijn paard afvallen."



Een recruit komt thuis uit dienst en laat aan zijn moeder zien wat hij daar allemaal geleerd heeft. Hij pakt zijn pistool en schiet zo zijn naam in het plafond. Hij gaat naar buiten, pakt een handgranaat, haalt de pin eruit en gooit hem zo in het kippenhok. Met een grote knal de heleboel de lucht in.
"Prachtig jongen," zegt zijn moeder, "alleen jammer dat je vader het niet meer kan zien."
"Hoezo?" vraagt hij.
"Die was net de kippen aan het voeren."
Gelogd

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
RefleX
Staff

Offline Offline

Berichten: 1.686


One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #9 Gepost op: Woensdag 22 April 2009, 17:01:25 »

haha slimme tolk en slimme derde generaal Tongue

Een boer is met zijn knecht op het land als hij tot aan zijn enkels in de blubber zakt. "Ga mijn laarzen halen," zegt de boer. Als de knecht bij de boerderij is, komt hij de dochters van de boer tegen.
"Hé, wat doe jij nou hier?" vragen de meiden.
"Ik mag van de boer met jullie allebei naar bed!" zegt hij.
"Daar geloven we niks van."
"Oh nee? Wacht maar, dan vraag ik het hem wel even," en hij roept naar de boer op het land: "Moest ik er nou 1 pakken of 2?!"
De boer: "Allebei natuurlijk!"
Gelogd


Xfire: styleofkilling
MSN: spk@live.nl
Zupalicious
Staff

Offline Offline

Berichten: 730


╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

zupalicious
« Antwoord #10 Gepost op: Woensdag 22 April 2009, 18:04:03 »

ik ken een paar dierenraadsels...

1. Hoe doe je een olifant in de koelkast?

2. Hoe doe je een giraffe in de koelkast?

3. Elk jaar is er voor de dieren een gezamenlijke bijeenkomst, hier ergens op deze wereld in een bos, welk dier komt er niet?



En zupa kende em wrs al Tongue


normaal wordt dit raadsel nog uitgebreid met een 4de vraagd xD

4. je moet een krokkodilllen rivier zonder brug oversteken van 100 meter breed. hoe doe je dit ? xD
Gelogd
RefleX
Staff

Offline Offline

Berichten: 1.686


One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #11 Gepost op: Donderdag 23 April 2009, 16:45:22 »

normaal wordt dit raadsel nog uitgebreid met een 4de vraagd xD

4. je moet een krokkodilllen rivier zonder brug oversteken van 100 meter breed. hoe doe je dit ? xD

giraffe erin gooie en dan over zn nek heen lopen?

kippen erin gooie zodat je gerust naar de overkant kan zwemmen?

gewoon de krokodillenruggen gebruiken als overstap brug?

Gelogd


Xfire: styleofkilling
MSN: spk@live.nl
Zupalicious
Staff

Offline Offline

Berichten: 730


╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

zupalicious
« Antwoord #12 Gepost op: Donderdag 23 April 2009, 16:49:23 »

giraffe erin gooie en dan over zn nek heen lopen?

kippen erin gooie zodat je gerust naar de overkant kan zwemmen?

gewoon de krokodillenruggen gebruiken als overstap brug?



zwemmen, want de krokkodillen zijn op de dierenbijeenkomst
xD zou je meoten kunnen bedacht hebben.
Gelogd
RefleX
Staff

Offline Offline

Berichten: 1.686


One Shot, One Kill

styleofkilling
« Antwoord #13 Gepost op: Donderdag 23 April 2009, 20:20:56 »

zwemmen, want de krokkodillen zijn op de dierenbijeenkomst
xD zou je meoten kunnen bedacht hebben.

ooh...maar je zei dat het een krokodillenrivier is... dan zou het tog egt een rivier moeten zijn waar krokodillen in zitten...
Gelogd


Xfire: styleofkilling
MSN: spk@live.nl
Zupalicious
Staff

Offline Offline

Berichten: 730


╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

zupalicious
« Antwoord #14 Gepost op: Donderdag 23 April 2009, 21:14:46 »

ooh...maar je zei dat het een krokodillenrivier is... dan zou het tog egt een rivier moeten zijn waar krokodillen in zitten...

ja normaal zitten er krokkodillen in he.

haha :p kijk nu wat jij zegt ... gijz egt tog ook nie dat de giraffe nog in de koelkast zit? xD das just hetzelfde.
anders heb je geen raadsel/mop.
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3 ... 6   Omhoog
 Print 
 
Ga naar: 

Back To Top