Advanced Combat Clan
0
Vrijdag 29 Maart 2024, 06:48:56 *
Welkom op het [ACC] forum! Meld je aan of registreer je.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: ACC is altijd op zoek naar nieuwe recruits. Ken jij een enthousiaste gamer die best wel in ons team zou passen? Laat hem/haar weten waar ons te vinden!
 
Pagina's: [1]   Omlaag
 Print 
AuteurTopic: Modern Warfare 2 is uit, de stand van zaken  (gelezen 14523 keer)
0 geregistreerde leden en 1 bezoeker bekijken dit topic.
BlackHole
Founder
Leader

Offline Offline

Berichten: 2.993


Mr. Blackovitch

dvdgiessen
WWW
« Gepost op: Woensdag 11 November 2009, 14:58:16 »

Op dit moment staat het er nog niet zo positief voor. Technische problemen plagen de pc-versie van Modern Warfare 2.

Voor Steam-gebruikers begonnen de problemen al toen bleek dat de distributiedienst het spel pas donderdag zou activeren voor mensen die het spel via de downloadservice hebben gekocht. Gebruikers die het spel wel op schijfje hebben aangeschaft, werden vaak geplaagd door een zeer trage installatieprocedure, die bij diverse GoT'ers bijvoorbeeld boven de drie uur uitkwam. Daarnaast werkte ook voor deze versies de activatie via Steam gebrekkig; de servers van de online dienst hadden zoveel moeite om de drukte te verwerken, dat het activatiesysteem niet meer correct werkte, zo blijkt uit diverse reacties in het GoT-topic waarin Tweakers.net GoT'ers opriep hun problemen met de pc-versie uit de doeken te doen.

Buiten de installatie- en activatieproblemen krijgt de pc-versie van Modern Warfare 2 ook veel kritiek op de online multiplayer-modus. GoT'ers maken melding van vastlopende en crashende spellen en laken bovendien het ontbreken van dedicated servers. In tegenstelling tot Call of Duty 4: Modern Warfare, dat wel dedicated servers ondersteunde, werkt Modern Warfare 2 met een peer-to-peer netwerk, wat in de regel zorgt voor een hogere ping dan bij client/server-connecties het geval zou zijn. De problemen worden op het officiële Infinity Ward-forum onderschreven in een petitie van gebruikers, die graag zouden zien dat de ontwikkelaar de ondersteuning voor dedicated servers alsnog in het spel verwerkt.

Behalve de technische problemen spelen ook gameplay-beperkingen een rol in de kritiek van GoT'ers, die ook via de reacties onder de singleplayer-review van Tweakers.net (based op de Xbox360-versie) kenbaar werd gemaakt. Dat leverde onder meer een overzicht op van onderdelen die in Call of Duty 4 volgens gebruikers beter uitgewerkt waren dan in Modern Warfare 2. De reacties leverden echter ook oplossingen op; Mapmodnews.com heeft een pagina geplaatst waarin voor een aantal technische problemen oplossingen worden geboden. Activision en Infinity Ward hebben nog niet gereageerd op de kritiek.

Ik had vandaag ook al enkele gesprekken met mensen die MW2 gekocht hadden, en nu de MP uitprobeerden:
Citaat
[ACC]BlackHole: hiya
Pim_dFIANT": hey
[ACC]BlackHole: en, hoe is MW2 multiplayer?
Pim_dFIANT": slecht
Pim_dFIANT": :
Pim_dFIANT": veel achievements, unlockables etc.. en het is wel leuk.. maarhet serversysteem is echt slecht
Pim_dFIANT": hetzelfde als ps3 en xbox
Pim_dFIANT": als je online zoekt word je gewoon een server ingepropt
[ACC]BlackHole: yeah, zoiets vermoede ik al
[ACC]BlackHole: daarom heb ik em ook niet gekocht ^^
Pim_dFIANT": maar de servers worden wel dedicated na een paar patches geloof ik
[ACC]BlackHole: IW heeft niets belooft
[ACC]BlackHole: alleen opgemerkt dat "ze naar die optie zouden kijken als het een belangrijke vraag zou worden"
Pim_dFIANT": lol
[ACC]BlackHole: wat ambtenarentaal is voor: we negeren het totdat het ons te veel populairiteit, of belangrijker: geld, gaat kosten
Pim_dFIANT": ja hahaha

Ik toch blij dat ik em niet besteld had. Ik bedoel, wat is er nou beter: geld betalen voor een slechte MP of 2 dagen voor de release de SP al uitproberen, die wel goed is? ^^

Gelogd

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
BlackHole
Founder
Leader

Offline Offline

Berichten: 2.993


Mr. Blackovitch

dvdgiessen
WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Woensdag 18 November 2009, 01:03:20 »

Bedacht me dat ik hier nog geen linkje naar ModernWarfail2.com had gezet. Bij deze.

http://www.modernwarfail2.com/about/

Dit is het complete verhaal. Geen onzin, harde feiten. Insanity Ward heeft ons helemaal niet genaaid, en ze hebben natuurlijk groot gelijk.

May the lag be with you.
Gelogd

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
Zupalicious
Staff

Offline Offline

Berichten: 730


╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

zupalicious
« Antwoord #2 Gepost op: Woensdag 18 November 2009, 01:26:28 »

ik zie onze clan er niet bijstaan ö
Gelogd
BlackHole
Founder
Leader

Offline Offline

Berichten: 2.993


Mr. Blackovitch

dvdgiessen
WWW
« Antwoord #3 Gepost op: Woensdag 18 November 2009, 13:44:03 »

Citaat
Rules:
Just one: ALL Clan members must participate in the boycott, which means that no clan member is playing the game, when ether is single- or multi player, pirated or legally purchased
Daar voldoen we dus niet aan. Er zijn mensen die em illegaal spelen (wat ik trouwens wel als en boycot vindt gelden, immers, je betaald er niet voor dus IW/Activision hebben er niets aan), en RefleX heeft em zelfs legaal. Wink

Ik kreeg trouwens nog wel een voorstel van een paar andere 'illegale boycotters': we gaan zo veel mogelijk cheaten in MW2, zodat niemand em meer wil spelen en de game falikant faalt. Iemand in voor het oprichten van de [CCC] Cheaters Combat Clan? Tongue Tongue Tongue
J/k, ik ben geen cheater. Maar 't idee is wel verdraaid grappig. Tongue
Gelogd

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
Zupalicious
Staff

Offline Offline

Berichten: 730


╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

zupalicious
« Antwoord #4 Gepost op: Woensdag 18 November 2009, 13:54:15 »

als je meedeeld HOE doe ik mee xDm maar dna schakel ik el naar de naam xertie op mw2
Gelogd
Juniorissimo
Ex-(staff)member
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 1.963

|Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|


WWW
« Antwoord #5 Gepost op: Zondag 29 November 2009, 23:57:21 »

ze hebben het licht gezien , vroeg me al af hoe lang het ging duren totad activision het ging gebruiken voor nog meer serieuse winst te maken. Heb de downloudable contents op Xbox gechekt en de prijzen zijn niet erg mals
Gelogd
BlackHole
Founder
Leader

Offline Offline

Berichten: 2.993


Mr. Blackovitch

dvdgiessen
WWW
« Antwoord #6 Gepost op: Maandag 30 November 2009, 00:21:47 »

Ik geef 't ook op met die game. Terug naar de oudere games, die zijn net zo leuk en een stuk minder gedoe.
Gelogd

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
Alcazar
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 88


[ACC] Pwned hard...

pimemmen
« Antwoord #7 Gepost op: Woensdag 16 December 2009, 17:49:53 »

laten we maar niet beginnen aan MW2 ik moet dan gewoon nieuwe pc kopen en daar heb ik geen zin inxD
Gelogd

Ik own:)
BlackHole
Founder
Leader

Offline Offline

Berichten: 2.993


Mr. Blackovitch

dvdgiessen
WWW
« Antwoord #8 Gepost op: Woensdag 16 December 2009, 18:14:06 »

Prima, maar open daar voortaan geen nieuw topic meer voor, right?

Mod edit: Topic merged
Gelogd

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
Juniorissimo
Ex-(staff)member
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 1.963

|Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|


WWW
« Antwoord #9 Gepost op: Woensdag 16 December 2009, 21:33:41 »

laten we maar niet beginnen aan MW2 ik moet dan gewoon nieuwe pc kopen en daar heb ik geen zin inxD

Het draait onder dezelfde engine als de eerste MW, dus zoveel zwaarder is die versie niet ik denk zelf dat hi niet zwaarder is ^^
en iedereen vind dat de MW2 de slechtere versie is dan MW1 dus waarom zou je het dan zelfs kopen (voor de singleplayer en om daarna in de vuilbak te zwieren?)
Gelogd
BlackHole
Founder
Leader

Offline Offline

Berichten: 2.993


Mr. Blackovitch

dvdgiessen
WWW
« Antwoord #10 Gepost op: Donderdag 17 December 2009, 00:16:28 »

voor de singleplayer en om daarna in de vuilbak te zwieren?
Dat heeft een vriend van mij dus gedaan. Maar eigenlijk voornamelijk voor 't hoesje. Hij heeft de hele CoD-serie in de kast staan, dus dan mocht deze niet ontbreken. Tongue
Gelogd

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
BlackHole
Founder
Leader

Offline Offline

Berichten: 2.993


Mr. Blackovitch

dvdgiessen
WWW
« Antwoord #11 Gepost op: Zaterdag 19 December 2009, 01:47:17 »

Modern Warfare 2:
Gelogd

~ Daniël aka [ACC]Black @ DvdGiessen.nl & deviantART
«War does not determine who is right, but who is left.»
Juniorissimo
Ex-(staff)member
Geregistreerd

Offline Offline

Berichten: 1.963

|Born to be a Sniper| - |Sniper since 1994|


WWW
« Antwoord #12 Gepost op: Zaterdag 19 December 2009, 22:05:54 »

Modern Warfare 2:


Dat is wel zeer duidelijk uitgebeeld met die foto
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 Print 
 
Ga naar: 

Back To Top